Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!
-
DVD, visar den nakna sanningen om kitesurfing!
gogga svarade 19 år, 12 månader sedan 20 Medlemmar · 68 Svar
-
Svar till:
Att kn**** fula är som att köra moppe när man är 25…..
…….det är roligt ända tills polarna får reda på det…
[/ QUOTE ]
sanning..
-
Hur vet ni att det känns så att Knu… fula brudar? Jag själv har ingen som helst aning om hur det är att knu… fula brudar!
-
hehehe.. svaga människor ni kiteare.. faller för grupptrycket och skönhetsidealen.. hur många brudar e snygga när dom är över 40? ska ni sluta med sex då bara för att polarna inte tycker att era brudar e snygga? eller ska ni satsa på tonåringar även då? att knulla tonåringar när man är 40 e som att köra ferarri när man är 50..
liknelser
-
Svar till:
eller ska ni satsa på tonåringar även då? att knulla tonåringar när man är 40 e som att köra ferarri när man är 50..
[/ QUOTE ]
Helt underbart? eller?
-
jag förstod inte riktigt om du menade att det va gött att köra ferarri när man e 50 eller dåligt själv tycker jag att det skulle va ASGÖTT!
-
mmm.. har du kört en ferarri? inte jag heller men har hört att det ska vara nice!
-
synd att dom låter som min gamla moppe med trasigt avgasrör bara. soundet ska vara lite mulligare tycker jag.
-
Svar till:
f**** som f****
“den som k****** fula, k****** manga” som en mycket god van en gang sa till mig![/ QUOTE ]
Wörd, och moppe regerar!
Ska man behöva bry sig om vad andra tycker nu också? -
blev lite besviken jag med att mappen var tom….verkar ju va en riktigt trevlig film..=)
Logga in för att svara.