Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Dykresa i Thailand

• Dykresa i Thailand

Publicerad av patrikol på 24 mars, 2004 vid 17:34

Sitter har pa Phi Phi i Thailand och har haft en fantastisk resa an sa lange. Sett allt ifran Leopard hajar som har sex till Mantor pa 3-4 meter mellan vingarna (fenspetsarna)Blivit biten av en Apa men tyvarr sa har det inte blast nagonting. Skall till bangkok om nagra dagar har massor med fina bilder ifran resan skall lagga in dom sa fort jag kommit hem. Nej nu far jag ga och ta en drink! Saknar er alla sa klart. Se you later!

hengo svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar
  • 12 Svar
  • hengo

Medlem
    24 mars, 2004 vid 21:21

kite då?

• patrikol

Medlem
    25 mars, 2004 vid 14:16

Sag bilder pa en kiteare fran igar har i Patong men da var jag pa Phi Phi. Blaser inte mycket har nu aker hem pa lordag sa det blir nog inte mycket kite forrans jag kommer hem. 31 grader i skuggan och 44 i solen hur varmt har ni det? wink.gif

• zaihttam

Medlem
    25 mars, 2004 vid 22:26

biten av en apa i thailand? hälsosamt? har du sett out break?

• putte

Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:19

Stackare frown.gif inge kite…

• falk__enberg

Medlem
    26 mars, 2004 vid 10:23

Å varmt å hemskt e de frown.gif

• dmp

Medlem
    26 mars, 2004 vid 14:31

Värmen är väll som här.. skillnaden är väll att vi för tillfället har pungvind o fyra meter swell.. =)

• patrikol

Medlem
    28 mars, 2004 vid 16:11

Film älskare, Medicin intresserad så klart jag sett outbreak. Går på värsta Rabies vaccin kuren nu! Har jagat Vaccin i Thailand super viktigt att få det direkt och sedan på exakta tider och datum. Förhoppningsvis så är det ingen fara men man chansar ju knappast med Rabies. 100% dödlig.

• hengo

Medlem
    28 mars, 2004 vid 23:21

kite är den bästa meducinen

• patrikol

Medlem
    29 mars, 2004 vid 06:36

Tänkte prova den medicinen i morgon tisdag om vinden vill! Ny skitfräck Ripcurl surfvåtdräkt får se om den är varm tillräckligt också. 5/4/3

• zoolander

Medlem
    31 mars, 2004 vid 12:31

jag har fatt kite i thailand.. dock bara 4dgr for det pissade ur min rovva.. jag sprutlackerade kitecenterts toa, sa jag vagade inte ga dit mer….

• patrikol

Medlem
    31 mars, 2004 vid 13:44

Tuff Shit! wink.gif

• hengo

Medlem
    31 mars, 2004 vid 23:39

SMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRRRRK

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Dykresa i Thailand

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.