Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Dyr Droopsbräda
-
Dyr Droopsbräda
Publicerad av anonym-anvandare på 17 april, 2000 vid 15:16Läste om en Droops vågbräda på säljessidorna för 6000 kr. Låter förbannat dyrt! Jag bjuder 3000 eller min gamla Bic Astrorock i inbyte…..
anonym-anvandare svarade 24 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Behåll gärna din gamla Bic!
Jag förstår att du tycker det är dyrt när du seglar på en bräda som är värd högst 500:-
Kolla istället vad brädan kostade som ny så är det svårt att hitta ngt. bättre till samma pris! -
Ok, ett sista bud, du får min Bic Astrorock + 700 kr i utbyte mot din Dropsbräda. Ett sådant här generöst erbjudande kan du bara inte tacka nej till. Låt gå att Bicen har några år på nacken men den är en superbräda.
-
Håller med, bjuder över Bickillen och ger dig 3500 kr för Dropsbrädan, mer är den inte värd. Maila philip.johansson@hotmail.com om du tagit ditt förnuft till fånga och sänkt priset.
mvh Philip
-
Tja vad ska man säga ? Fortsätt drömma jag behåller gärna brädan om ingen har fattat att priset redan är ett fynd!! 6000:- inkl. boardbag för en -99:ans bräda i bra skick!!
Dyrt?? SP tar 6995:- för en 98:ans i sämre skick utan boardbag!! -
Ska ni sälja saker så håll er till säljessidan.
SWE 496 -
Det är ju inte jag som lagt in inlägget “dyr droopsbräda” !!!!!!!
-
Ock jag läste i windsurfingtest att
Drops skall göra otroligt bra vågbrädor.
Med tanke på nypriset så är det väl knappast dyrare än en
beg. RRD eller Naish.
Astro Rocken klara väl vågridning också, eller ? -
Tack!! Det finns iallafall några människor på konfen som fattar och kan skriva ord. inlägg..
-
Det var inte riktat till dig personligen även om det verkade så. Ber om ursäkt. Det var rent allmänt.
mvh Mattias SWE 496.
-
Med tanke på denhär uppmärksamheten
så lär ju brädan bli såld.
Logga in för att svara.