Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › e folk det så här människor är ?
-
Marcel_101 wrote:kan vi inte göra en massiv attack vi samlar en 200 kitare från hela sverige sen drar vi alla till kitebeachen här, det hade ju varit småt kul o se farbrödrarna o tanterna få hjärtattacker en efter en
Ord..på den asså..!! 😀
ååå….. sånadäringa personer som bara går runt överallt å försöker att hitta så mkt fel som möjligt så de kan gnela ……..
-
walle wrote:Har vi någon hacker i blnd oss? 😀
http://www.byalaget.com/nav18070_9D2E3DE6968E4C999DE12ACC4D35C2AB
Dom har en trafikgräns på 4gb per månad på det kontot. Om alla har en liten bot som laddar hem pdfen ett par tusen gånger kommer de inte åt sin kära sida alls 🙂
-
mrmille wrote:walle wrote:Har vi någon hacker i blnd oss? 😀
Dom har en trafikgräns på 4gb per månad på det kontot. Om alla har en liten bot som laddar hem pdfen ett par tusen gånger kommer de inte åt sin kära sida alls 🙂
den funkar inte längre va?
vad har du gjort mille 😀 -
Pepä wrote:Byalag hahaha! Det kan bara vara Skåne.
Var inte rasistiska påhopp förbjudna på steffo? Finns det ingen moderator längre? -
rusiak wrote:jag stör mig på att de stavar kitesurfare med stort K. Varför? Why?
För övrigt Hoppas jag att de löser Sig smidigt..
“Men rydebäcksborna tycker att de har lika mycket rätt till sin strand som någon annan.
— Här har man bott i hela sitt liv, och plötsligt får man inte längre vara på stranden, säger Stefan Engström.”Är väl inte fråga om att de inte får vara där. Kanonbra att man dragit upp några sorts riktlinger/råd. I Björkäng, Vbg verkar det funka gött nu med en egen avskiljd del.
//alex
fifan lider!
Men kolla bild 2 i tidningen! Brudarna. Shit hur kan dem känna sig udanträngda. Dem har då aldrig blivit inträngda hehe -
rätt väntat eller hur? fattar ni inte att det är bättre om vi inte finns……
en egen kitestrand – fan värre än fågelskådarna -
Hallå Sam
ungefär samma inställning som byalaget i Rydebäck.:shocked:
Denna strandbit för kiting möts till 99% av positiva och glada människor
Dom personerna som är i tidningen är väl kända hos kommunen för att inte göra annat än skicka in och klaga så vi tar inte så hårt på det.
Det handlar nog mest om att pissa in revir inget annat:wink:
Ha en bra dag
//Roger -
eagletech19 wrote:Det handlar nog mest om att pissa in revir inget annat
Hej hej
Det är ju det NI gör…
jaja jag tycker det är fel iaf.mvh Sam
-
Fel att ta bort kitare från överfulla stränder:confused2:
Det är nog bäst att du ser hur det ligger till innan du snackar.
Om du sett kitare på en överfull strand i Båstad med barn familjer som största delen hade du då bara tyckt att det var ok.
Men det är lätt att snacka när man inte har barn själv, jag hade personligen skurit av linerna på den som kitat in bland barn.
//Roger -
jag bränner som fan överallt när folk badar för ja skiter i vilket…
näeeee fan roger, det är ca10 man brottas med badarna om året å då tycker jag att man hållersig borta…. rent sunt förnuft. -
Börja med namnuppsamling så att politikerna ser att det är fler kitare än badare vid just den stranden. SÅ kanske de förstår att det behövs en strand för kitare.
Logga in för att svara.