Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing E-mail Carl Nyberg ???

• voodoo

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 18:51

du kan kontakta honom genom hans hemsida http://medlem.spray.se/callenyberg/

• koa

Medlem
    3 augusti, 2004 vid 19:15
  • vinta_kestrel

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 11:30

Måste passa på att ge herrn en eloge för Sand mellan tårna. Nu har jag inte sett alla windsurfingfilmer som finns, men en god del och i kategorin bra windsurfingfilm så klassar jag din som en av topp tre kanske t.o.m. bäst. Visst, där finns delar som kunde varit ännu bättre, men jag diggade tempot och hela upplägget. En film att njuta om man inte bara är intresserad av instruktionsfilm eller ska hinka pils a’la sportbaar med filmen snurrande i bakgrunden (vilket man ju inte ska ha. Man ska ju SE filmen!).

Tycker att t.ex. Plug’n’play är riktigt kass i jämförelse. Är inte alls fan av olika genrer av metal-musik tillsammans med vindsurfing och snabba klipp, utan diggar hellre ovanliga filmvinklar, normalt tempo och längre klipp så man kan njuta i soffan av hur surfaren njuter på vågen. Metal, snabba klipp etc. har vi sett för mycket sedan crusty demons of dirt etc. kom på 90-talet. Riktigt ute…

Nu ser jag att du är cofilmare på just nämnda Plug… men då är det nog några av de få bra filmningarna i den filmen då då… smile.gif

btw, jag är inte 19 år så det kan ju ha nåt med saken att göra wink.gif. Oavsett, fortsätt med att ha känsla i filmerna. Uppskattas mycket! Inte minst av resten av familjen som helt plötsligt fattade lite vad det hela handlar om för känslor när man surfar när de fick se just Sand mellan tårna.

• koa

Medlem
    4 augusti, 2004 vid 18:29

Kul att du gillade Sand mellan tårna. Tanken var att förmedla den sköna känslan
    på många nivåer inom windsurfing, resa till sitt drömmål och en skön atmosfär…

Till Plug & Play bidrog jag med Francisco Goya delen, efter att ha gjort Fanatic promotion filmer 2002.

I år blir det en Fanatic DVD på 35 minuter och en del Hot Sails Maui filmer.

Aloha

CALLE NYBERG

• manno

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 14:42

Hur får man tag på dom där promotion-filmerna egentligen, det borde ju finnas en hel del. Man tycker ju att dom flesta stora (och små) surfmärken gladeligen skulle skicka ut sådana eller lägga dom på internet. Gör inte alla större märken någon form av film varje år? Vore kul att ha några, att titta på prylar är ju nästan halva sporten =)

• koa

Medlem
    5 augusti, 2004 vid 19:55

Hör av dig till respektive återförsäljare i Sverige.

MVH
    Calle Nyberg

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing E-mail Carl Nyberg ???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.