-
Early Warning King of Paradise 2012
Eftersom örat tycks frisknat till och det tyska fingret inte behöver support längre, så drar jag nu igång planeringen för 2012.
Planen är att köra tävling på Karpathos samma veckor som förra året. Ungefär samma upplägg. Dock kommer vi ha mer koll på felmarginalen på GPS:erna.
Jag kommer också försöka locka ner fler Holländare, då det redan kommit många förfrågningar. Optimalt vore om JvdH och Bluesteel kunde komma och komplettera DJ Knol. Men då vill jag också se att M3 och hela Skånemaffian också joinar, så att vi kan ge dem en tuff match. (jag räknar med full uppslutning från västkusten och 08-land, som vanligt). Ett tips, vore kanon om vi kan sprida oss på 3 flygplatser på väg ner. (ARN, CPH och GOT). Det blev ju lite struligt 2010 när vi checkade in 30 brädor på Landvetter samtidigt…
Ett annat tips är att hålla igång flåset och musklerna i vinter, för denna spot är otroligt “fostrande” dvs rent utsagt skitjobbig att segla på! (men satans kul).
Här är den officella webplatsen för tävlingen, i händelse att du glömt den: http://www.karpathosspeed.com/2012/01/time-to-plan-for-this-summer.html
Logga in för att svara.