Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Early Warning King of Paradise 2012
-
Jag tänkte ta direktflyg dit o även landa den 26….
nyktra till nu bq 😉 -
Just det, då är vi 14 svenskar, räknar med drygt 20-tal totalt. Kul!
Dirk Jan har fått pryda årets affisch, då han blev största Kingen förra året. -
Nu hoppas vi också att jag har fel för men prognosen ser inget vidare ut fred-mån första veckan:-(
Det är tyvärr inte ovanligt att det kommer ett antal dagar på raken utan vind.
Passa på att göra andra saker på ön ni som kan och vill dessa dagar får när vinden kommer tillbaka brukar det bli åka av;-).
-
Vet inte vad du har för prognosverktyg, men Windguru visar 9-10 m/s som lägst. När jag var nere själv (och med Björn o Peter) så var prognosen ibland bara 4-5 m/s, men jag tror det bara var en dag som jag inte postade över 32 knop.. Det var den dagen det blåste från sydost!
-
Jag ville bara få mothugg annars hade vi fått punka, tack BQ!
-
Idag verkar det vara en såndär galen dag. 18ms på flygplatsen nu 🙂
-
andersbq;693642 wrote:Just det, då är vi 14 svenskar, räknar med drygt 20-tal totalt. Kul!
Dirk Jan har fått pryda årets affisch, då han blev största Kingen förra året.Ser ut som att även du syns i bakgrunden, vilken tur:wink:
-
Seve1000;693672 wrote:Ser ut som att även du syns i bakgrunden, vilken tur:wink:
Kunde varit macke också, ju mer man seglar desto större chans:wink:
(och Loft Sails förstås)
-
Nja det verkar ju räcka med att vara snabbast som Dirk;-)
Bör också finnas någon lämplig fotograf på plats:-)Skall bli så grymt kul att komma ner nu igen!
-
Ja det är väl läge nu att uppmana ALLA som är nere inkl partners & hangarounds att ta mycket bilder. Alla uppskattar det väldigt mycket och det är få ställen som är så bra för foto. Även bilder på stranden etc uppskattas, och typ denna på Dirken som bara ska stanna.
-
andersbq;693764 wrote:Förresten ska inte Michael Öhlund med oxå?
Pratade med honom på Haga och han hade problem med sin axel och skulle få MR på den och trolig OP:-(.
Inget Karpa för honom. -
Dessvärre står jag också över detta året. Men hoppas att ni får bra veckor med mycket vind och höga farter, lycka till alla 🙂
-
Jag kommer sakna dig Uffe! Troligtvis inga kul vurpor att fota heller;-)
Logga in för att svara.