Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Early Warning King of the Fjord 30/10-2011

• swe117

Medlem
    30 oktober, 2011 vid 18:36

Bra kämpat gubbar, men vem blev det egentligen som tog hem totalen? Ganska jämnt mellan 1an & 1an, blev väl lika poäng eller? 😉

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 09:38

Ja visst var det kul, samma poäng på många placeringar visar att vi haft en riktigt rolig tävling. Sveriges populäraste regionala speedtävling är avgjord: http://ttvk.blogspot.com/2011/10/slutresultat-king-of-fjord-2011.html

• lasse-n

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 10:53

Ser skumt ut mellan 4:de o 5.de plats i tabellen.

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 11:21
    Lasse N;674420 wrote:
    Ser skumt ut mellan 4:de o 5.de plats i tabellen.

ska snygga till det när jag får tid, men du kom 5:a !!

• billie

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 15:10

snygga till min 250 oxå

I.B

• andersbq

Medlem
    31 oktober, 2011 vid 16:22

maila mig på anders (a) bjorkqvist . org om det är några konstigheter förutom fel ordning mellan 5 och 6:an, så slipper vi kladda ner surfzone

• lasse-n

Medlem
    3 november, 2011 vid 21:07
  • andersbq

Medlem
    8 november, 2011 vid 19:13

liten artikel idag

• lasso

Medlem
    11 november, 2011 vid 11:47

Jättekul att läsa! Man längtar hem till TT

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Early Warning King of the Fjord 30/10-2011

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.