Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Earth hour börjar nu kl 20.30 till 21.30
-
Earth hour börjar nu kl 20.30 till 21.30
Publicerad av mav på 28 mars, 2009 vid 19:33yann svarade 16 år sedan 10 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Här är allt nedsläckt utom dator (håller på att klippa). Neven har just kissat ned hela mitt badrum pga mörkret. Joy…
-
Heh, fett dipp i trafiken över de svenska internetknutpunkterna vid 20.30. 😀
/Kaj
-
måste säga att det var fett mysigt…hade typ födelsedagskalas igår vi den iden så vi släckte ner hela huseet och satt 20 pers i vardagsrummet med typ 70000 teljus och en gura…fett me mys säger jag bara
-
sourra;537757 wrote:Neven har just kissat ned hela mitt badrum pga mörkret. Joy…
Vad gör man inte för miljöns skull
-
Ptja, en sak man INTE gör för miljön är att pissa ned sin polares badrum.
-
just go with sonar, the only real danger is that you get one of those random direction pisses that always misses the target in the beginning, even when the lights are on…. a surefire way to hit the target.. is to piss silent ninja style down on one knee…
-
@skotten 537930 wrote:
just go with sonar, the only real danger is that you get one of those random direction pisses that always misses the target in the beginning, even when the lights are on…. a surefire way to hit the target.. is to piss silent ninja style down on one knee…
WTF skotten
-
@Tomp89 537819 wrote:
måste säga att det var fett mysigt…hade typ födelsedagskalas igår vi den iden så vi släckte ner hela huseet och satt 20 pers i vardagsrummet med typ 70000 teljus och en gura…fett me mys säger jag bara
@sourra 537913 wrote:
Ptja, en sak man INTE gör för miljön är att pissa ned sin polares badrum.
En sak man inte gör för miljön är att tända 70000 ljus.
Logga in för att svara.