Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Easysurf i Polen….

• Easysurf i Polen….

Posted by pajas on 13 augusti, 2024 at 13:20

Är det någon som beställt grejor från Easysurf i polen ? Antar att det är ålderskris som gör att man blir sugen på att vindsurfa igen …… har slalomgrejor från 2012 som inte är använda , men vill ha lättvinds grejor så man kan börja lite försiktigt :).

Vindfoil är väl vettigast isåf?

safesurfer replied 4 months ago 5 Members · 6 Replies
  • 6 Replies
  • sailortrash

Member
    13 augusti, 2024 at 13:29

Hej

Har inte handlat från easy surf men vindfoil har jag pysslat med i ett par år och är ju utan tvekan ”lösningen”

Vad vill du ha flr dina gamla slalomgrejer? Om de finns i sthlm…

• billie

Member
    13 augusti, 2024 at 16:22

Jag beställde ett sglel i våras .Bra pris även med frakt. Väldigt snabb leverans . Känner även en kille som beställde en bräda med gott resultat

• pajas

Member
    13 augusti, 2024 at 18:01

Mina slalomgrejor behåller jag till dom blåsiga dagarna 🙂 ,

• sailortrash

Member
    13 augusti, 2024 at 19:48

Bra plan, efter 4 år foilande och typ två dgr per år på fena känner jag att jag börjar sakna lite classic bump’n’jump , inte minst hoppen i full power!

Nu sitter jag på en osäljbar slalomrigg – så jag får väl helt enkelt skaffa en slalombräda istället!

• jseeberg

Member
    15 augusti, 2024 at 09:12

Japp, har alltid fungerat bra. Snabbt och smidigt.

Mvh /Jörg

• safesurfer

Member
    18 augusti, 2024 at 15:23

De har varit väldigt bra service med snabba leveranser då jag handlat där. Även telstar i nl är bra och har fri frakt.

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Easysurf i Polen….

You must be logged in to create new discussions.