Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

• the_novice

Medlem
    3 december, 2006 vid 22:16

Jag är skeptisk…
    Vad är rykteskraft för något??? Vem behöver det, kan man få mera vind med hög kraft?

Aloha lät ju klart bättre…

• svenne

Medlem
    3 december, 2006 vid 22:22

…men det har ju funnits i evigheter…

• johanneslarsson

Medlem
    3 december, 2006 vid 22:22

@The_Novice 352364 wrote:

Jag är skeptisk…
    Vad är rykteskraft för något??? Vem behöver det, kan man få mera vind med hög kraft?

Aloha lät ju klart bättre…

håller med Aloha låter goare,

ganska kul att man kan se om någon är inloggad på msn,

• the_novice

Medlem
    3 december, 2006 vid 22:23

Stjärnan vet jag inte vad den gör, möjligen är det någon form av tomte som ligger bakom dom…

• gurra1978

Medlem
    3 december, 2006 vid 22:28

Är det bara jag som stör mig på att underforum (som först ligger under huvudforumet) kommer överst på sidan då man går in på forum. Det är då det första man ser men varför då? Jag vill inte se det överst eftersom jag vill läsa det som står i huvudforumet. Dessutom har de med låga upplösning (jag sitter på bärbar nu) skitjobbigt. Man får bläddra ner direkt för att läsa de nya trådarna för det första man ser nu är underforum och massa FAQ shit.

Och förklara det här med rykteskraft en gång till tack.

• steffo

Medlem
    4 december, 2006 vid 07:39

Jag har bytt språkfil så därför står det Rykteskraft istället för Aloha, ska ändras.
    Aloha (grön fyrkant) är lika med betyg på användaren och siffran är med vilken kraft du sätter betyg. Skalan borde nog göras om där.

Gul stjärna betyder att det finns nya inlägg, gråad stjärna betyder ingen förändring. Jag hade tänkt mig en annan surfigare symbol men fick inte till det i Photoshop. Någon som känner sig sugen?

Jag har försökt att få till en bättre överblick över forumen genom att visa vissa forum som underforum så därför dyker dom upp överst. Det kanske går att stuva om på ett bättre sätt.

• jester

Medlem
    4 december, 2006 vid 07:56

Bra jobbat, Steffo!

• gurra1978

Medlem
    4 december, 2006 vid 08:01
    Steffo;352404 wrote:
    Jag har försökt att få till en bättre överblick över forumen genom att visa vissa forum som underforum så därför dyker dom upp överst. Det kanske går att stuva om på ett bättre sätt.

Jag tycker det är jättebra i början då man har en bra överblick på en mindre yta så att säga men när man väl valt forum vill jag inte bli påmind om de andra genom att de ligger överst. Finns ingen mening med det då jag redan gjort mitt val. Det är min åsikt.

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 08:02

Jag skall se om jag får lite tid över så kan jag ge symbolerna en chans, tycker överlag att dom är lite för stora.

Schysst uppgradering i övrigt, behövs nog lite tillvänjning som vanligt.

• larry

Medlem
    4 december, 2006 vid 08:04

Snyggt jobbat Steffo!
    Nu kan jag fortsätta surfa hemifrån. Snart säljer jag brädorna och köper större bildskärm och snabbare bredband i stället.

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 08:41

Ok då, jag gjorde ett försök, inte säker på att jag blev riktigt nöjd men…
    Att göra riktigt bra symboler kräver ju lite arbete…

Finns en illustrator fil om någon vill ha..

• calle_b

Medlem
    4 december, 2006 vid 09:25

kanske utmärka en symbol-tävling? Vinnare blir cool som fan.

• surfjohan

Medlem
    4 december, 2006 vid 09:29

@Calle_B 352434 wrote:

kanske utmärka en symbol-tävling? Vinnare blir cool som fan.

Word! Jag e på! Vilka är kategorierna på ikonerna som ska göras?

• steffo

Medlem
    4 december, 2006 vid 09:40

Det ska egentligen vara 5 ikoner, exempel nedan.
    preview_FT3.gif

• jonatan

Medlem
    4 december, 2006 vid 09:55

@Ola_P 352425 wrote:

Ok då, jag gjorde ett försök, inte säker på att jag blev riktigt nöjd men…
    Att göra riktigt bra symboler kräver ju lite arbete…

Finns en illustrator fil om någon vill ha..

Det var ungefär som jag tänkte mig symbolerna, men jag tänkte att det skulle vara stiltje om det inte vara nya inlägg, och stor brytande om det är nya..

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.