Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

• svenne

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:20

Jag gillar Olas våg, men de skulle kunna vara liiite mindre.
    Ett tips om ni ändrar ikoner, gör om de till svartvita en gång och kolla om de se olika ut i gråton. Inte alla kan se färg… 🙂

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:24

Det var det jag tänkte från början, men sen glömde jag bort det medans jag ritade.. 😀

• the_novice

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:26

@Svenne 352454 wrote:

Inte alla kan se färg… 🙂

Haha, nä din stackare, jag vet inte om någon sagt det förut men det ser ut som att du har ett litet problem med dina ögon?

• ola_p

Medlem
    4 december, 2006 vid 10:33

@Svenne 352454 wrote:

Jag gillar Olas våg, men de skulle kunna vara liiite mindre.
    Ett tips om ni ändrar ikoner, gör om de till svartvita en gång och kolla om de se olika ut i gråton. Inte alla kan se färg… 🙂

Jag la kanske 5 minuter på mitt förslag. En bättre variant är givetvis men en platt våg som oläst.

Å så tycker jag eg. dom skall vara ännu mindre än vad jag skalade ner dem till.

• calle_b

Medlem
    4 december, 2006 vid 12:03

Dom här “plupparna” t.v som du har tex ola, med Yahoomail-ikoner o stuff borde göras om med. Ser ut som “Bollibompa” har haft ett finger med i spelet. Inget ont om “Bollibompa”, men mer “Aloha-blommor” skulle vara snyggare. Och lite mer stil-ren utformning, “minemalistisk Maui-look” tror jag benämningen är…

Det här med “Rykteskraft” eller “Aloha” då.. : Jag tyckte nästan “Stjärn-systemet” var bättre, tydligare, roligare. Kanske kan byta ut det till blommor istället? (mycket blommor…) Elller som Steffo var inne på, ändra skalan, vet inte hur många som är på en distingueshed(eller hur det stafas) road. Jag är less på den, hehe.

• steffo

Medlem
    4 december, 2006 vid 12:12
    Calle_B;352476 wrote:
    Det här med “Rykteskraft” eller “Aloha” då.. : Jag tyckte nästan “Stjärn-systemet” var bättre, tydligare, roligare. Kanske kan byta ut det till blommor istället? (mycket blommor…) Elller som Steffo var inne på, ändra skalan, vet inte hur många som är på en distingueshed(eller hur det stafas) road. Jag är less på den, hehe.

Systemet med rykte och rykteskraft tycker jag är bra men det är presentationen som suger.

Det finns några andra lösningar som jag ska prova. Utseendet på ryktes ikonerna får ni däremot gärna bidra med.

• calle_b

Medlem
    4 december, 2006 vid 12:17

Hahaha! Läste nyss på din… “Steffo kommer bli en surfare så småning om”
    Ok, jag hajjar skalan… (vågar inte läsa min egen riiiiktigt ännu…)
    Nä, förresten jag hajjar inte. En person med Aloha 3 har samma “Aloha-benämning” som en person med Aloha 14? Och en Aloha 7 samma som en Aloha 0..
    Hmmmmmm

Ha d gött, keep up da good shajt

• Knatte

Gäst
    4 december, 2006 vid 12:40

Det kommer säkert bli kanon, så fort man har vant sig vid den nya lay-outen osv. Det blir ju lite trevande i början, sedan sitter det ju som smäck 😀

Sedan tycker jag att mindre och snyggare symboler kan vara bra. Men det verkar ju vara på gång redan :laugh:

• the_novice

Medlem
    4 december, 2006 vid 12:55

Ja klaga på layouten gör man inte ostraffat, det påverkar ryktet/Alohan direkt…

• fredrik-ygge

Medlem
    4 december, 2006 vid 15:01

Liten detalj: När man “Alohar” någon får man (eller i alla fall jag) en dilaogruta med html-kodningar i, typ “ä” (eller hur den exakta syntaxen är) istället för för “ä”.

• steffo

Medlem
    4 december, 2006 vid 15:13
    fredrik.ygge;352518 wrote:
    Liten detalj: När man “Alohar” någon får man (eller i alla fall jag) en dilaogruta med html-kodningar i, typ “ä” (eller hur den exakta syntaxen är) istället för för “ä”.

Fixat.

• feg

Medlem
    4 december, 2006 vid 17:36

Steffo är KUNG i surfsverige!!!
    Var skulle vi göra om inte favositen fanns?
    /feg

• rillestark

Medlem
    4 december, 2006 vid 17:42

Hej!

När jag markerar huvudforumet som läst, så avmarkerar den även underforumena som jag inte läst….

Känns inte riktigt bra…

Frid.

/Richard

• fredrik-ygge

Medlem
    4 december, 2006 vid 19:32

@Steffo 352524 wrote:

Fixat.

Snabb och skicklig är du.

Samma sak för tooltip på stjärnan. “Dubbelklicka på …”

• martin

Medlem
    5 december, 2006 vid 12:21

Går det att få alla inlägg i Konfen Vindsurfing + alla underforum att visas samtidigt? Typ “Visa alla vindsurfinlägg” eller motsvarande funktion. Det hade jag uppskattat.

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Eeey! Värsta uppdateringen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.