Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing efterlängtat!

  • efterlängtat!

    Publicerad av fredrik-plantin på 21 januari, 2009 vid 20:14

    Fick efter omänskligt lite surf 08 börjades 09 med nya grejer och lite tur med vind när man va hemma över nyår.
    Lyckades lura i en polare med en vanlig digitalkamera och “torrdräkt” .. för att göra en lång historia kort slutade det med en förkyld något besviken vän med dränkt kamera.
    För övrigt fick ja en dag i skåne med nya blade 4,7 och evil twin 74.
    Blade kändes snuskigt balanserade då det va pungtryck i 4,7 och gjorde mig inte besviken i byarna heller, köp!
    Evil twinen är ny för mig då jag kört evon innan men det vara bara tuta och köra, lugn och fin i chopigt vatten, planar snart och tar bra höjd (antagligen bättre) trots twinsern … skönt lös utan att tappa kontroll.
    Körde på den och en gammal proto evo 70 som jag visserligen älskar men twinen var helt klart spännande! köp för fan! 🙂
    Bifogar ltie pics så enjoy!

    http://www.onwater.se

    fredrik-plantin svarade 15 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • surfslusken

    Medlem
    21 januari, 2009 vid 20:40

    Måste ju va helt sanslöst grymma prylar de där som du beskriver dom. Vem kan säga nej till din annons. Kunde bara inte hålla mej, så ja va just inne på Onwaters webshop o beställde en linje Blade o Evil Twin! Både 74 o 80 litaren!!! Klarar ja mej på de eller e de nåt mer ja borde tjacka när ja e i gång?

  • Knatte

    Gäst
    22 januari, 2009 vid 06:07

    Jäkligt goa på vattnet bilder :tongue:

  • poppo

    Medlem
    22 januari, 2009 vid 07:04

    Nice Plantan, till våren kör vi järnet!

  • fredrik-plantin

    Medlem
    22 januari, 2009 vid 12:55

    det räcker bra så, hoppas gud finner dig värdig bara.. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing efterlängtat!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.