Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing EFTERLYSNING!

• EFTERLYSNING!

Publicerad av graf på 26 december, 2004 vid 14:51

Jag undrar om någon här på konfen haft kontakt med John (lille john)Eriksson. och hans brorsa Oskar. efter jordskalvet? jag hörde att dom hade åkt till Phuket på semester med sin familj.
    vore skönt att höra att de är oskadade.

anonym-anvandare svarade 20 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • babilidoo

Medlem
    26 december, 2004 vid 16:14

Har också en polare i phuket nu, såg nyss på nyheterna. En 20 meters våg hade kommit in över land och förstört hus och annat. 10 svenskar skulle ha dött enligt svt.

• styret

Medlem
    26 december, 2004 vid 16:21

ja satan hoppas det går bra för alla där nere. hälften av dom jag har växt upp med och som betyder nått för mej är nere i asien just nu. gänget åkte till thailand först men jag tror att alla har tagit sej därifrån och uppåt in i asien.

jag håller tummarna åt alla här inne för att alla vänner där nere har klarat sej.

• robin

Medlem
    26 december, 2004 vid 16:32

Om du har mobilnummer så försök att ringa gång på gång. Vi kom fram till min syrra på typ tjugonde försöket. Hon var tack och lov på ostkusten och hade inte märkt av vågen alls.

Jag hoppas att ingen av er råkar ut för det värsta.

• anders_hoffman

Medlem
    26 december, 2004 vid 20:42

Kusinen är där nere med flickvännen.. Dom var ute o dök när skalvet skädde.. instruktörerna avbröt för att det blev så jävla konstiga strömmar! Dom tog sig in till land, och då kom vågen… som tur är är dom i behåll..

Senaste jag hörde var att 2 svenskar var döda och totalt närmare 12000 döda..

• anonym-anvandare

Medlem
    27 december, 2004 vid 06:19

Tja
    Det gick bra. Fick ett mail från grabbarna(John & Osse), dom é oskadda. Grymt tacksam för det.
    Får berätta mer själva senare.
    Kelso

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing EFTERLYSNING!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.