Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing efterlysning kompl formula paket

Taggad: 

• carl-r

Medlem
    23 juli, 2010 vid 11:00

8000 är lite mer än vad jag vill lägga ut just nu. Synd att ka-seglen inte var i mellanstorleken…
    Hur är Ka-segel jämfört med andra kvalitetsmässigt? Jag har bara sett dom i reklamrutan på gpsss tidigare.

(Letar även efter bom)

• swe-31

Medlem
    24 juli, 2010 vid 08:56
  • swe2

Medlem
    24 juli, 2010 vid 10:27

Hej,
    Säljer ett Windwing 11,6m2 inklusive tillhörande Gulftech 550 mast för 4000:-
    Seglet finns i Stockholm.
    du når mig på 070-2672563.
    /Stefan

• alken

Medlem
    25 juli, 2010 vid 06:51

Jag har köpt en utrustning nu, men tack ändå för alla svar….

• carl-r

Medlem
    25 juli, 2010 vid 09:44

Vad köpte du för ngt?

• alken

Medlem
    25 juli, 2010 vid 21:18

Fick tag i ett 5 år gammalt starboard 158 med en 11 kvm rigg. Provsurfat i 2 timmar idag i ca 7 m/s och insett att ett mindre segel (och större armar) får skrivas upp på önskelistan inför nästa sommar….. men oj vilket tryck i grejjerna på slören 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing efterlysning kompl formula paket

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.