Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › efterlysning slalomutrustning
-
efterlysning slalomutrustning
Publicerad av ubaten på 4 januari, 2012 vid 22:09slalom för lite tyngre gentleman efterlyses . bred 80+ min volym125 liter pm mig gärna med förslag om jag inte hittar något så får det bli en ny bräda som ersätter alla mina beg freeride tex rrd s nya freemove största storleken .
ubaten svarade 12 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Tror Surfers kommer få in ett par tre JP 82 (132l) inom kort, gissar jag (om team-seglarna byter upp till 2012, typ). Jag har själv 2010 års-varianten av den själv, och den är riktigt trevlig! Rekommenderas varmt!
-
Har min Thecno Pro Slalom 80 till salu ! Ett lättvindsmonster av självaste Marco Copello som inte behöver någon nämre förklaring ! 🙂
-
martin pm om pris . kapten jag väger 115 ska ned till 100 förhoppningsvis största segel just nu 9,0 men siktar på att byta ut min freeride utrustning mot slalom
-
Jag väger 100. Och jag måste nog säga som jesper JP Slalom 82. Så skön och go. Och lätt seglad
DT
-
Den Bic techno pro slalom 80 som nämndes kan jag också gå i god för, hade sådan förra säsongen och den var grym i allt utom stora chopp och vågor. Lättplanad, lättseglad, supersnabb. Supersmå stroppar var det enda dåliga men det gick att fixa med sax om man klippte på rätta stället (man behövde inte sy).
Att bic la ner den brädan är en skam. Troligen ville de inte ha nått från konkurrenten cobra då de har en egen fabrik i Frankrike men där kan de inte göra sådana lättviktsbrädor som super pro.
-
bic slalom eller fanatic ray största storleken ? vad passar bäst då det är byigt och chopp jag kör mest erstaviken björkvik baggen eller dalarö samt ibland gålö
Logga in för att svara.