Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Eftersom jag är lat

• Eftersom jag är lat

Publicerad av getwet på 30 januari, 2007 vid 19:00

av mig och inte alls känner för att träna och hellre föredrar vin kvinnor och sång så har jag lagt in mig för en behandling, så kallad bloddoping inför säsongen 2007.
    Så i år kommer det gå ännu fortare än 2006, känner mig redan som en ryss5 pumpad elitidrottare (trots att jag inte så ser ut, en av fördelarna, passar med andra ord många speedare)
    Rekommenderas till alla andra med lite svag karaktär för träning men med desto starkare känslor för goda drycker och mat.

Här en bild på själva transfusionen

rabbit svarade 18 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • getwet

Medlem
    30 januari, 2007 vid 19:18

Men det blev lite komplikationer så det höll på att gå riktigt tokigt, både läkare och mina snygga sköterskor blev oroliga.
    Men nu mår jag rätt bra ändå, sjuksköterskorna ska sova med mig inatt för säkerhetsskull så imorgon är jag klar för en höghastighetsrepa.

Mer info kommer om hur det hela har utlöpt.

• jester

Medlem
    30 januari, 2007 vid 19:34

J-klar!

Blod-dopning… DET e grejer det!!

Men känns det inte lite tokigt att sköterskorna inte tar i dig utan att ta på gummivantarna?

• getwet

Medlem
    31 januari, 2007 vid 06:57

@Jester 362724 wrote:

J-klar!

Blod-dopning… DET e grejer det!!

Men känns det inte lite tokigt att sköterskorna inte tar i dig utan att ta på gummivantarna?

Tokigt och tokigt, bara dom tar på mig så……:blush:

• jester

Medlem
    31 januari, 2007 vid 07:18

Iofs… gäller att inte vara otacksam…

• jeppe

Medlem
    2 februari, 2007 vid 13:37

Fasen Micke!

På den andra bilden så ser du ut ungefär på samma sätt som du brukar göra efter natts dimmiga(rökiga bokstavligen) och grundliga överläggningar i garaget, huruvida om det var din eller min speedplanka som jag borde köpa eller om det var någon bräda överhuvudtaget. 😀

• rabbit

Medlem
    4 februari, 2007 vid 15:02

@Jester 362724 wrote:

Gummi-fetish får man väl betala extra för! Jaja, det är till att slå på stort…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA