Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
LÄGG NER!!!! Du är ett stort SKÄMT!!! Dax att växa upp!
-
men snälla, killen e ju 14, låt han hållas!
Jag ritade också båtar, bilar och andra saker när jag va liten./Fjant
-
HAHAHAhahaha det är så kul att få höra min brossa (jonaich) bli dissad!! han e lika “dum” hemma som på steffo
ha det gutt/love -
med tanke på klottersteffo så brukar klotterplank uppskattas
och brukar vara ett synonym får konferenser, t
Roligaste tråden pålänge -
mm men när LOLVE ska segla så behöver han att ca 7.0 i 10m/s för när han är ikrokad så är han så tung så att dom små seflen är så små för han så det minsta han kan ha är 6.8 för att vinden ska kuna holla honom uppe
-
Svar till:
mm men när LOLVE ska segla så behöver han att ca 7.0 i 10m/s för när han är ikrokad så är han så tung så att dom små seflen är så små för han så det minsta han kan ha är 6.8 för att vinden ska kuna holla honom uppe
[/ QUOTE ]
nu blir du patetisk.
sluta innan du gör bort dig sucker -
“stackars” min brossa blev dissad av alla kajtare
hahahah
-
ska vi lägga ut något av vad lolve har ritat så är det sämre än vad kitaren gjorde fan han målar som en 5 åring
-
Hypokondriker lolve
men om någon hade sagt till honom att man kunde få någon sjukdom av något matrial i surfing utrustningen skulle han ha slutat för länge sen!! han är så jävla rädd för minsta märket han får på kroppen så det är inte sant.
en gång fick han för sig att han hade cancer lr diabetes å massa olika saker å det här är ren saning inget påhit
-
ehh jag lägger ner… fattar inte vart du vill komma ..dessutom kan vi ta DET HÄR HEMMa! men du vill berätta för alla att du KAN RITA . stick ut på vattnet och träna istället för att surfa på internet.
Logga in för att svara.