Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
Svar till:
haha jag såg den! Helt jävla värdelöst!
[/ QUOTE ]
okej men visa dinna graffiti då
-
Jag lägger upp en skiss när jag får tillgång till en scanner!
-
Svar till:
Join da club!!!!!!!!
[/ QUOTE ]
haha, jag tycker fortf. att bilden är så “snygg”
-
Det folk inte förstår är att snart kommer man få stå i kö för att få sin costum logga av jonaish! passa på nu!!!!!
-
Haha, Jonaish betalar folk för att dom ska glida runt med hans heta loggor
-
ne han sa till mig” jag gör det för det är “kul”” planen är väll att få in real shit cash!
-
haha, de är din bror lr!? Vad är felet på killen? Du som står honom nära antar jag vet hur de ligger till..
-
kul initiativ med lite mer målande på steffo, kul att någon sätter FÄRG på forumet
kul att det finns fler som delar min passion för skapandet.färg och form har vart ett stort intresse för mig också igenom åren, här är en av mina tags, gissa vad det står.
-
här är en av mina favoritbilder jag har gjort. den symboliserar jag bredvid min favoritmoppe, en mt5a (brudmagnet). dessutom fick min katt lukas vara med på ett hörn, han gillar att slicka på saker och kissa utanför kattlådan. alla tre står vi på en fin grön äng.
-
Svar till:
här är en av mina favoritbilder jag har gjort. den symboliserar jag bredvid min favoritmoppe, en mt5a (brudmagnet). dessutom fick min katt lukas vara med på ett hörn, han gillar att slicka på saker och kissa utanför kattlådan. alla tre står vi på en fin grön äng.
[/ QUOTE ]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Kommer du ner till skåne i helgen din slida?
Logga in för att svara.