• chrillecarlsjo

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 20:45

Kan man få en Puss!? grin.gif

• clemens

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 20:57

Fan va grym du e på att rita Ian! verkligen, visste inte att du kunde sånt?
    Men du lägger väl inte bara in bilderna här för att folk ska säga snälla saker om dig att du e bäst på att rita å sånt va? Så kåt på uppmärksamhet och berömm kan väl ingen vara, eller?

(OM man kan vara det så nominerar jag “Jonaish” till 1:a platsen)

• alexasu

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 21:37

ah, den här tråden blir bara roligare å roligare.
    postar en av mina egna bilder: vad tycks?

• alexasu

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 21:40

gjorde denna åsså, ursäkta den dåliga kvallen, men jag la en den med min grymt flashiga bling-bling-mobil (med kamera asså!)

• alexasu

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 21:46

fast den här är nog det bästa jag ritat i hela mit liv, gjorde den när jag fortvarande gick i blöjor! (typ för skitlänge sen, typ högstadiet å sånt)

• militaren

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 22:16

jag har också av en ren slump ett självporträtt liggandes hemma. den är på mig när jag leker på en äng.

• rambo_johnson

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 22:19

Fifi regerar den här:

346633-jonass.gif

• fifi

Medlem
    10 oktober, 2005 vid 22:22

Jaaaa, jag regerar

• lolve

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 06:28

Svar till:

haha, de är din bror lr!? Vad är felet på killen? grin.gif Du som står honom nära antar jag vet hur de ligger till.. tongue.gif

[/ QUOTE ]

klart jag vet skickar ett pm så inte alla behöver veta hur dum han är grin.gif skickar i kväll grin.gif

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 09:21

va säger ni nöter ska vi få fler besökare ¨på denna tråden??
    det är ca 1847 st som har läst mittt inlägg på W surf konfen och ca 1969 st som har läst det på kite konfen shocked.gifoch ja skapa tråden för ca 4 dagar sen ska vi ta ett rekord på flest besökande grin.gifdet är ju ca 3816 på båda laugh.gif

• chrillecarlsjo

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 11:46

Men du tror väl inte seriöst på att de är 3000 olika personer som kollat! Det är väl antalet ggr som sidan besökts?! O jag har nog besökt den 100ggr!

• dr-masse

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 12:11

1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
    2. Stäm din frisör.

Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 17:47

Svar till:

1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
    2. Stäm din frisör.

Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.

[/ QUOTE ]

haha mm precis grin.gif har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr shocked.gif

• soundwave

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:00

tråden ska flyttas till favoriter, har aldrig haft roligare!

• enlight

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:35

Lite roligt att den ligger på två ställen! grin.gif
    Kanske kan skapa en i Surf forumet oxå för om ev någon där skulle ha missat!

Sida 6 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.