Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
Fan va grym du e på att rita Ian! verkligen, visste inte att du kunde sånt?
Men du lägger väl inte bara in bilderna här för att folk ska säga snälla saker om dig att du e bäst på att rita å sånt va? Så kåt på uppmärksamhet och berömm kan väl ingen vara, eller?(OM man kan vara det så nominerar jag “Jonaish” till 1:a platsen)
-
ah, den här tråden blir bara roligare å roligare.
postar en av mina egna bilder: vad tycks? -
gjorde denna åsså, ursäkta den dåliga kvallen, men jag la en den med min grymt flashiga bling-bling-mobil (med kamera asså!)
-
fast den här är nog det bästa jag ritat i hela mit liv, gjorde den när jag fortvarande gick i blöjor! (typ för skitlänge sen, typ högstadiet å sånt)
-
jag har också av en ren slump ett självporträtt liggandes hemma. den är på mig när jag leker på en äng.
-
Svar till:
haha, de är din bror lr!? Vad är felet på killen? Du som står honom nära antar jag vet hur de ligger till..
[/ QUOTE ]
klart jag vet skickar ett pm så inte alla behöver veta hur dum han är skickar i kväll
-
va säger ni nöter ska vi få fler besökare ¨på denna tråden??
det är ca 1847 st som har läst mittt inlägg på W surf konfen och ca 1969 st som har läst det på kite konfen och ja skapa tråden för ca 4 dagar sen ska vi ta ett rekord på flest besökande det är ju ca 3816 på båda -
Men du tror väl inte seriöst på att de är 3000 olika personer som kollat! Det är väl antalet ggr som sidan besökts?! O jag har nog besökt den 100ggr!
-
1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
2. Stäm din frisör.Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.
-
Svar till:
1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
2. Stäm din frisör.Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.
[/ QUOTE ]
haha mm precis har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr
-
tråden ska flyttas till favoriter, har aldrig haft roligare!
-
Lite roligt att den ligger på två ställen!
Kanske kan skapa en i Surf forumet oxå för om ev någon där skulle ha missat!
Logga in för att svara.