Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
men där e man så sega på att svar
blir liksom ingen “action” -
Kom igen jonaish, jag vill se mera snygga teckningar! Du är den ende som kan göra dessa bilder. Alla andra här är bara avundsjuka på dig.
.s
-
Svar till:
Kom igen jonaish, jag vill se mera snygga teckningar! Du är den ende som kan göra dessa bilder. Alla andra här är bara avundsjuka på dig.
.s
[/ QUOTE ]
mmm
-
Svar till:
Svar till:
1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
2. Stäm din frisör.Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.
[/ QUOTE ]
haha mm precis har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr
[/ QUOTE ]
Han skrev det där till “Ian” inte till mig idiot, tror de kommer upp en bild imorgon som kommer knäcka dig så hårt!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
2. Stäm din frisör.Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.
[/ QUOTE ]
haha mm precis har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr
[/ QUOTE ]
Han skrev det där till “Ian” inte till mig idiot, tror de kommer upp en bild imorgon som kommer knäcka dig så hårt!
[/ QUOTE ]
mmm din sega idiot kan du inte rita en sj lr vad ska du scana någons annans graffiti bild
-
Men gissningsvis för att han ska kunna lägga upp sin bild här för beskådan.
-
Svar till:
Men gissningsvis för att han ska kunna lägga upp sin bild här för beskådan.
[/ QUOTE ]
ja fattar det men ja mennna att han kommer ta någon annans
-
Varför skulle han göra det? Lika troligt som du skulle ta någon annans bilder. Och det tror jag inte att du gjort, det är nog du som är så duktig.
-
Svar till:
Varför skulle han göra det? Lika troligt som du skulle ta någon annans bilder. Och det tror jag inte att du gjort, det är nog du som är så duktig.
[/ QUOTE ]
tack det är rätt ja är duktig
-
Tack Nordgren, så slapp jag svara honom själv! BTW jonaish, behöver du hjälp med din stavning så kan jag hjälpapppapa dieiijj at ztavva til zacker duu harr zvårrt mäd!
-
Varför inte banka in lite korrekt meningsbyggnad i grabben när du ändå är igång, för att inte tala om kommatering….
-
haha, han snackade om att han gick i nån “SP” klass… hade för mig att de stod för “Samhälls Programet”, men efter de är har jag kommit på att de kan vara “Sär Programet” de står för
-
Svar till:
Varför inte banka in lite korrekt meningsbyggnad i grabben när du ändå är igång, för att inte tala om kommatering….
[/ QUOTE ]
haha, heller bara banka in lite hyfs o vett…jaja, nu får jag väl snart en känga av vår lille b-boy som jag kan skratta gott åt imorgon då…
bring it jonaish!
/Martin, som f.ö. skrev C uppsats på konsthistorian i Lund huruvida grafitti var konst eller klotter en gång för länge länge sedan…
Logga in för att svara.