• lolve

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 19:41

men där e man så sega på att svar grin.gif
    blir liksom ingen “action” tongue.gif wink.gif

• supasonic

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:01

Kom igen jonaish, jag vill se mera snygga teckningar! Du är den ende som kan göra dessa bilder. Alla andra här är bara avundsjuka på dig.

.s

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:03

Svar till:

Kom igen jonaish, jag vill se mera snygga teckningar! Du är den ende som kan göra dessa bilder. Alla andra här är bara avundsjuka på dig.

.s

[/ QUOTE ]

mmm

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:04

kolla kite fonfen där finns mycket

• chrillecarlsjo

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:30

Svar till:

Svar till:

1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
    2. Stäm din frisör.

Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.

[/ QUOTE ]

haha mm precis grin.gif har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr shocked.gif

[/ QUOTE ]

Han skrev det där till “Ian” inte till mig idiot, tror de kommer upp en bild imorgon som kommer knäcka dig så hårt! grin.gif

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:33

Svar till:

Svar till:

Svar till:

1. Jag tycker att du kanske skall undvika självporträtt i motljus.
    2. Stäm din frisör.

Annars är det ju vansinnigt nyskapande och värdigt en plats på nationalmuseum.

[/ QUOTE ]

haha mm precis grin.gif har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr shocked.gif

[/ QUOTE ]

Han skrev det där till “Ian” inte till mig idiot, tror de kommer upp en bild imorgon som kommer knäcka dig så hårt! grin.gif

[/ QUOTE ]

mmm din sega idiot kan du inte rita en sj lr vad ska du scana någons annans graffiti bild shocked.gif

• nordgren

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:34

Men gissningsvis för att han ska kunna lägga upp sin bild här för beskådan.

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:38

Svar till:

Men gissningsvis för att han ska kunna lägga upp sin bild här för beskådan.

[/ QUOTE ]

ja fattar det men ja mennna att han kommer ta någon annans

• nordgren

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:43

Varför skulle han göra det? Lika troligt som du skulle ta någon annans bilder. Och det tror jag inte att du gjort, det är nog du som är så duktig. smile.gif

• jonaish

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 20:57

Svar till:

Varför skulle han göra det? Lika troligt som du skulle ta någon annans bilder. Och det tror jag inte att du gjort, det är nog du som är så duktig. smile.gif

[/ QUOTE ]

tack grin.gif det är rätt ja är duktig

• chrillecarlsjo

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:11

Tack Nordgren, så slapp jag svara honom själv! BTW jonaish, behöver du hjälp med din stavning så kan jag hjälpapppapa dieiijj at ztavva til zacker duu harr zvårrt mäd! grin.gif

• clemens

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:16

Varför inte banka in lite korrekt meningsbyggnad i grabben när du ändå är igång, för att inte tala om kommatering….

• chrillecarlsjo

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:21

haha, han snackade om att han gick i nån “SP” klass… hade för mig att de stod för “Samhälls Programet”, men efter de är har jag kommit på att de kan vara “Sär Programet” de står för grin.gif

• brutus

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:24

Svar till:

Varför inte banka in lite korrekt meningsbyggnad i grabben när du ändå är igång, för att inte tala om kommatering….

[/ QUOTE ]
    grin.gif grin.gif
    haha, heller bara banka in lite hyfs o vett…

jaja, nu får jag väl snart en känga av vår lille b-boy som jag kan skratta gott åt imorgon då…
    bring it jonaish! grin.gif
    /Martin, som f.ö. skrev C uppsats på konsthistorian i Lund huruvida grafitti var konst eller klotter en gång för länge länge sedan…

• clemens

Medlem
    11 oktober, 2005 vid 21:29

haha, vad kom du fram till då?

Sida 7 av 10

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.