Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
well, efter c:a 50 sidors dravel kom jag fram till att jag tyckte om grafitti.
var väl kanske lite väl partisk då förtiden iofs.
Vad jag kom på var att konstvet. var inget för mig…Grafitti rockar. vad lillkillen gör e något helt annat.
men fortsätt för faen så blir det nått till slut, övning ger färdighet!
/M -
Svar till:
haha, vad kom du fram till då?
[/ QUOTE ]
men kan du skriva mer än 5 ord innan du alltid skickar dinna korta menningar är j inte mycket vet i
hur går det när du skriver uppsats på den klosterskolan du går på “kyrkhedsskolan” lr hur va namnet -
Som vanligt framgår det inte riktigt vad du vill säga?
Sen va det Katedralskolan jag gick på, tyvär ingen klosterskola.
Läg ner nu jonas, inget att hämta här inte…
-
ni som BARA klagar å snackar skit!!! gör ett eget inlägg om ni är så bra på allt å visa vad ni går för om ni har något det vill säga NOTHING men det skulle va roligt att se vad ni är bra på förutom surf !!eftersom ni är så avensjuka på mig som har något å vissssa
-
Vill inte gnälla, eller jo det vill jag nog egentligen men det är ju svårt att inte bli bitter. Det finns andra sidor där mobbade män kan söka uppmärksamhet, kallas snyggast.se. De har t.o.m en egen sektion för skisser för de som hur otroligt det låter är ännu fulare än de som hänger ut bilder på sig själv och sin snase. Och så kanske någon röstar tjaa låt oss vara lite vågade och säga en sjua så man blir helt varm inombords och dansar på moln i minst en vecka. Eller så kanske man lyckas knipa en plats på topplistan och vips så har livet fått en mening. Nästan så man blir sugen på att rigga camen och slita tröjan bara man tänker på möjligheterna…..nästan.
-
Svar till:
haha mm precis har du fixat scaner än lr har du bara en bild som du LYCKADES med lr
[/ QUOTE ]
SÅ JONAISH, HÄR KOMMER DEN ENDA BILDEN JAG HAR PÅ DATORN JUST NU, LÄGGER UPP FLER INOM KORT!
-
Chrille, du vinner!
Vart har du målat den? Skoj att åka dit och kika. -
Den fanns i Kannickenäs tunneln, finns dock inte kvar :/ De försvinner snabbt där nere!
-
Okej, ja det är tur att man har digitalkamera så att man kan föreviga målningarna innan rackarns kommunen kommer dit och spolar bort dem…
-
Svar till:
Den fanns i Kannickenäs tunneln, finns dock inte kvar :/ De försvinner snabbt där nere!
[/ QUOTE ]
menar ni att bara för man ritar graffiti på papper å inte i en tunnel så är det inte grattiti ??? och ja skulle vilja se något mer som är gjort på PAPPER om du har för det va inte så avancerat med “FIA!” lr va det stog vill se på PAPPER också om du har lr det kanske va du som tog bilden å din polare som måla
Logga in för att svara.