Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › EGEN design
-
Men din piss åsna, jag får väl styra upp något på papper då!
Fråga Nordgren tex. vem som är på bilden, lr Tiki lr någon annan från Karlstad!Visa nån målning du gjort som är bättre då!?
-
Kör en anonyming!
Tyckte tråden var helt underbart kul i början, (liksom de flesta), J ger sig helt enkelt inte, inser inte sin egen kapacitet/begränsning och spyr fram enkla pappersskisser i det oändliga. Stöter sig med alla och är ett lätt “mobboffer”.
Seriöst! Jag fattade att hans bror är inne här oxå, -vad är problemet?
Utan att ha sett/träffat grabben verkar hela upplägget bli mer och mer MANISKT!!! på riktigt.
Tonen och inläggen känns numer olustiga, och håller J på att falla igenom på allvar eller? Har han slutat med sina tabletter eller är psykosen “ny”.
Skoja med han är väl OK, men dra inte in Er i diskussioner etc, det lär inte leda nånstans!/Psykakuten nästa!
-
galet fräscht!!! välgjort med mönstret i bokstäverna..
btw, är det du som knegar i surfcentret i apel???
-
Svar till:
thx, jaopp thats me
[/ QUOTE ]
niice, fasen vad goett sommarkneg..
-
Jepp jag kan intyga att det är Chrille, och att jag har hygglig koll på sorgen bakom motivet. Tvärsäkert han som målat det.
Och Jonaish, det är fläskigt mycket svårare att få det snyggt med burkar på en vägg än med pennor på ett sketet papper. Lägg ner och erkänn att han är säker, eller åtminstone sluta stri.
-
Svar till:
Svar till:
thx, jaopp thats me
[/ QUOTE ]
niice, fasen vad goett sommarkneg..
[/ QUOTE ]
Jag klagar inte
-
Svar till:
Men din piss åsna, jag får väl styra upp något på papper då!
Fråga Nordgren tex. vem som är på bilden, lr Tiki lr någon annan från Karlstad!Visa nån målning du gjort som är bättre då!?
[/ QUOTE ]
mmmmmmm!!!!! men hur minskar man bilden för dom blir för stora när man tar med digitalkamera
-
WOOWWW DEN VAR COOOOL! De är väl bara o gå in i photoshop lr paint lr vad som hälst!
-
Inte sååå men är det inte dags att fimpa denna tråden nu? Har för mig att jag läste att detta är ett W-surf forum och inget grafitti forum!?!?! Och Ja, Jonaish eller va du heter, du är duktig. Bättre än många. MEN seriöst, vart vill du komma??? Alltså, lägga ut bilder på samtliga forum här på steffo.. Vill du veta om du anses duktig eller vill du höra kretik?? alltså, JAG tycker inte att du är sämre än alla andra som anser sig kunna måla. Men åter igen, detta är inget grafitti forum…!
-
är det inte bara flytta den till off topic? det e ju den klart roligaste tråden på länge, jag har en ful bil som bild och det ska blåsa i helgen. Kan det bli bättre??
-
Svar till:
är det inte bara flytta den till off topic? det e ju den klart roligaste tråden på länge, jag har en ful bil som bild och det ska blåsa i helgen. Kan det bli bättre??
[/ QUOTE ]
hahahahhaa!!!! någon som vet hur det ska blåsa i söder om söder å väster om väster sen är det höger sen är du i Gislövshammar
-
ähh vafan denna tråden var fan rolig asså! hur lägger man upp bilder?
Logga in för att svara.