Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Egen tidning…..
-
sourra wrote:edorf wrote:Najs.. man kanske skulle starta upp något liknande som http://www.raddawallmans.nu
Det är fanimej läskigt att över 2300 personer har skrivit under på att fikonschlagerns högborg är värd att rädda. Wallmans är ju direkt ansvariga för att denna musikgenre ännu inte har förpassats till samma fack som polka och hambo. För detta borde Hasse Wallman få springa gatlopp.
Varför står folk och gnider sig mot en barstol med förevändningen att man gillar schlager när man i själva verket bara är ute efter att ligga med en fyrbarnsmamma från Åkarp som heter Lisbeth? Är det inte bättre att öppna en legitim swingersklubb istället för att rädda detta gudsförgätna ställe?
Ursäkta att jag gled iväg lite. Jag tycker såklart att vi ska starta en kitesurfinglobbyorganisation som sitter i foajen på regeringskansliet och röker fredspipa hela dagarna som ett tecken på vår välvilja. Leve det!
från o med nu är du min hjälte….
-
snäckn, fifi och piwi!
Nja Brasseland verkar som det är många som bangat ur nu… så för tillfället vet jag inte vart jag ska ta vägen…
Fifi, ska du till cabs eller sydafrika? Faen ska vi inte dra till brasseland alla då??
Nic??
Jag har biljetter till brassaland den 4/11 kostar 11 000kr. 2v.
//pewe
-
pewe wrote:snäckn, fifi och piwi!
Nja Brasseland verkar som det är många som bangat ur nu… så för tillfället vet jag inte vart jag ska ta vägen…
Fifi, ska du till cabs eller sydafrika? Faen ska vi inte dra till brasseland alla då??
Nic??
Jag har biljetter till brassaland den 4/11 kostar 11 000kr. 2v.
//pewe
Har du inget telnr pewe, går för långsamt att kommunicera på random trådar 🙂
nic
-
-
kanske sydafrika, vet inte klart än…i så fall en månad där o sen direkt till cabs!
Daphnee är i brasilien nu så jag är lite sugen på det med, men bugeten räcker inte så långt! -
Eddie wrote:sourra wrote:edorf wrote:Najs.. man kanske skulle starta upp något liknande som http://www.raddawallmans.nu
Det är fanimej läskigt att över 2300 personer har skrivit under på att fikonschlagerns högborg är värd att rädda. Wallmans är ju direkt ansvariga för att denna musikgenre ännu inte har förpassats till samma fack som polka och hambo. För detta borde Hasse Wallman få springa gatlopp.
Varför står folk och gnider sig mot en barstol med förevändningen att man gillar schlager när man i själva verket bara är ute efter att ligga med en fyrbarnsmamma från Åkarp som heter Lisbeth? Är det inte bättre att öppna en legitim swingersklubb istället för att rädda detta gudsförgätna ställe?
Ursäkta att jag gled iväg lite. Jag tycker såklart att vi ska starta en kitesurfinglobbyorganisation som sitter i foajen på regeringskansliet och röker fredspipa hela dagarna som ett tecken på vår välvilja. Leve det!
från o med nu är du min hjälte….
-
Vilka sexister ni är! man ska uppskatta en kvinnan för hennes inre egenskaper, inte hennes uteende! Lägg upp en röntgenbild 🙂
Logga in för att svara.