• norrman

Medlem
    22 september, 2008 vid 17:28
    kirre;501690 wrote:
    När går dit flyg tillbaka på måndag?

Kirre

Avgång: Mån 29 Sep 08 – JTG371 (JET TIME)
    Avgångtid: 07:00 Från: Köpenhamn/Kastrup
    Ankomsttid: 12:10 Till: Hurghada
    Avgång: Mån 6 Okt 08 – JTG372 (JET TIME)
    Avgångtid: 13:10 Från: Hurghada
    Ankomsttid: 18:35 Till: Köpenhamn/Kastrup

• kirre

Medlem
    22 september, 2008 vid 17:32

Skulle gå att lösa.

Du skulle få sista dagen i El Gouna först och sista dagen får du kliva av direkt när vi anländer El gouna och direkt till flygplatsen.

Antingen får du komma ombord en dag tidigare på båten eller så löser vi en natt på hotell åt dej.

Kirre

• norrman

Medlem
    22 september, 2008 vid 20:10
    kirre;501695 wrote:
    Skulle gå att lösa.

Du skulle få sista dagen i El Gouna först och sista dagen får du kliva av direkt när vi anländer El gouna och direkt till flygplatsen.

Antingen får du komma ombord en dag tidigare på båten eller så löser vi en natt på hotell åt dej.

Kirre

Det låter schysst! Jag skickade ett mail till dom och imorgon ringer jag och kollar om det finns plats och om det funkar med tiden..

några frågor som du kanske kan svara på =)

Behöver man ha med sig nån våtdräckt?
    Kan det bli problem med packningen på planet?
    Om man handlar öl på båten vilken valuta är bäst att använda?
    Nåt annat man behöver ta med som man inte tänker på?

/ Norrman

• kirre

Medlem
    22 september, 2008 vid 21:12

Jag kör utan våtis fram till början- mitten av dec, det är fortfarande 25 grader i vattnet.

Antingen lycra eller kraftig solkräm är att föredra, kan vara skönt att ha med nåt vindtätt långärmat för kvällarna. Det är skönt framförallt efter en natt session.

Ta med Euro ner eller ett bankkort det är det enklaste, finns massor med ställen att antingen ta ut pengar eller växla.

Vet att vissa har haft det lite kinkigt med bagage medans dom flesta har inga probs alls, så håll tummarna och koppla på charmen.

Packa i en golfbag så ska det nog gå bra.

Kalles kaviar, sill och annat smått o gott hemifrån är ju bra att ha med sej 🙂

Om du har snorkel mask o fenor så tycker jag du ska ta med dom, det är ju ändå ansett som några av dom bästa dykvattnen i världen.

Det var nog allt tror jag

Kirre

• norrman

Medlem
    22 september, 2008 vid 21:32
    kirre;501784 wrote:
    Jag kör utan våtis fram till början- mitten av dec, det är fortfarande 25 grader i vattnet.

Antingen lycra eller kraftig solkräm är att föredra, kan vara skönt att ha med nåt vindtätt långärmat för kvällarna. Det är skönt framförallt efter en natt session.

Ta med Euro ner eller ett bankkort det är det enklaste, finns massor med ställen att antingen ta ut pengar eller växla.

Vet att vissa har haft det lite kinkigt med bagage medans dom flesta har inga probs alls, så håll tummarna och koppla på charmen.

Packa i en golfbag så ska det nog gå bra.

Kalles kaviar, sill och annat smått o gott hemifrån är ju bra att ha med sej 🙂

Om du har snorkel mask o fenor så tycker jag du ska ta med dom, det är ju ändå ansett som några av dom bästa dykvattnen i världen.

Det var nog allt tror jag

Kirre

Okey! Kanon.. Ska försöka pressa ner sakerna.
    men jag återkommer imån när jag pratar med dom på xtravel 🙂

Tack för informationen

• kirre

Medlem
    23 september, 2008 vid 18:35

@Norrman 501791 wrote:

Okey! Kanon.. Ska försöka pressa ner sakerna.
    men jag återkommer imån när jag pratar med dom på xtravel 🙂

Tack för informationen

Fick du tag på Anna??

Är riktigt knepigt att hitta rum i El Gouna för nästa vecka, hörde av tjejerna inne på kontoret att dom haft problem att hitta rum åt nån gäst.

Ha det bäst

Kirre

• norrman

Medlem
    23 september, 2008 vid 18:39
    kirre;502026 wrote:
    Fick du tag på Anna??

Är riktigt knepigt att hitta rum i El Gouna för nästa vecka, hörde av tjejerna inne på kontoret att dom haft problem att hitta rum åt nån gäst.

Ha det bäst

Kirre

Japp, hon sa att det skulle lösa sig så jag hoppas på det..
    Nu har jag bokat och betalat in första betalningen.

• kirre

Medlem
    23 september, 2008 vid 18:47

@Norrman 502030 wrote:

Japp, hon sa att det skulle lösa sig så jag hoppas på det..
    Nu har jag bokat och betalat in första betalningen.

Sjysst, kommer bli en grym vecka.

Fyll upp i taxfreen på flyget ner, så finns det öl att köpa ombord.

Då kommer jag o plockar upp dej på flygplatsen på måndag, Om du vill så kör vi en session direkt på eftermiddagen sen får du sova ombord, tisdag morgon kan du köra en session ute i Gouna om du vill sen kommer resten av gänget efter lunch och då drar vi ut direkt. Ev hinner vi med en sunset session eller om det blir ett dopp med delfiner får vi se.

Kirre

• norrman

Medlem
    23 september, 2008 vid 18:55
    kirre;502035 wrote:
    Sjysst, kommer bli en grym vecka.

Fyll upp i taxfreen på flyget ner, så finns det öl att köpa ombord.

Då kommer jag o plockar upp dej på flygplatsen på måndag, Om du vill så kör vi en session direkt på eftermiddagen sen får du sova ombord, tisdag morgon kan du köra en session ute i Gouna om du vill sen kommer resten av gänget efter lunch och då drar vi ut direkt. Ev hinner vi med en sunset session eller om det blir ett dopp med delfiner får vi se.

Kirre

Härligt! Kan fan knappt vänta 😀 Ja en session direkt låter bra!
    En kopia på passet behövdes med? Jag fixar de imån..

• kirre

Medlem
    23 september, 2008 vid 19:03

@Norrman 502037 wrote:

Härligt! Kan fan knappt vänta 😀 Ja en session direkt låter bra!
    En kopia på passet behövdes med? Jag fixar de imån..

Om du kunde få iväg den till Anna på morgonen skulle det underlätta en hel del för mej….

Du är ute på centret en halvtimme efter du har landat, bara pumpa och köra…
    😀

• norrman

Medlem
    23 september, 2008 vid 19:52
    kirre;502040 wrote:
    Om du kunde få iväg den till Anna på morgonen skulle det underlätta en hel del för mej….

Du är ute på centret en halvtimme efter du har landat, bara pumpa och köra…
    😀

Jag ska försöka med det! Gott! Men ni hade ingen öl där då? Vet inte om man får med så mycket med taxfreen 🙂

• kirre

Medlem
    23 september, 2008 vid 20:08

Öl finns ombord till det facila priset utav 15 pengar stycket så du behöver du inte släpa på :smirk:

Men en sak som kan vara sjysst är Glowsticks ifall du är sugen på natt session åtminstone till brädan. Den kan vara riktigt svår att hitta ifall man kraschar i mörkret.

Peppad som……..

Kirre

• norrman

Medlem
    23 september, 2008 vid 20:14
    kirre;502080 wrote:
    Öl finns ombord till det facila priset utav 15 pengar stycket så du behöver du inte släpa på :smirk:

Men en sak som kan vara sjysst är Glowsticks ifall du är sugen på natt session åtminstone till brädan. Den kan vara riktigt svår att hitta ifall man kraschar i mörkret.

Peppad som……..

Kirre

Okej, anar att det kan bli ett par sådana 😀 Okey!

• kirre

Medlem
    23 september, 2008 vid 20:46

@Norrman 502085 wrote:

Okej, anar att det kan bli ett par sådana 😀 Okey!

Blir bättre och bättre månljus under veckan, ska vara runt halv sista kvällen och då ska vi försöka köra gerilla kiting på tawila ifall inga militärer syns till :smirk:

Men vi kan köra dom kvällar vi ligger vid The jetty och East corner på Geisum Island också 😀

• norrman

Medlem
    24 september, 2008 vid 04:30
    kirre;502108 wrote:
    Blir bättre och bättre månljus under veckan, ska vara runt halv sista kvällen och då ska vi försöka köra gerilla kiting på tawila ifall inga militärer syns till :smirk:

Men vi kan köra dom kvällar vi ligger vid The jetty och East corner på Geisum Island också 😀

Nice! lNu har jag tagit med passet till jobbet så ska scanna in det strax. Antar att du inte är uppe nu ändå 😉

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.