Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten på torsdag

• gogga

Medlem
    28 mars, 2005 vid 14:31

uppstoppande tabletter

• pjoter

Medlem
    28 mars, 2005 vid 14:48

kite å ett glatt humör.

• gogga

Medlem
    28 mars, 2005 vid 14:52

Vart ska ni?

• surfmc

Medlem
    28 mars, 2005 vid 15:12

Våtervetter att torka av händerna med innan du äter, och tabletter som sagt så du slipper bli magsjuk.
    Jag var magsjuk i 2 dagar när jag där i feb 2004. Ät på ställen som är kända för bra hygien. Vi blev dåliga efter att ha ätit på en fiskrestaurang i sharm-elsheik, det visade sig i efterhand att apollo varnat för den på sitt välkomstmöte som man som van resenär sket i att gå på.
    Ha en nice trip! Ta med engångsundervattenkamera om du inte har en riktig, det är otroligt vilka fiskar där finns om det nu inte blåser alla dagar.

• rambo_johnson

Medlem
    28 mars, 2005 vid 15:24

Svar till:

Vi åker till Egypten på torsdag, något man skall tänka på att ha med sig

[/ QUOTE ]

ta me lite vågor

• stellan

Medlem
    28 mars, 2005 vid 15:24

Ta Docoral – drick vaccin. Dyrt men ovärderligt. Var 4 pers i Hourghada, ingen blev sjuk… men alla andra blev det…

• dedde

Medlem
    28 mars, 2005 vid 16:12

Svar till:

Ta Docoral – drick vaccin. Dyrt men ovärderligt. Var 4 pers i Hourghada, ingen blev sjuk… men alla andra blev det…

[/ QUOTE ]

nja….vet fan inte om jag håller med, drack den där skiten innan venezuela förra året…har fan aldrig vart nära att va så magsjuk som jag var där…

• gogga

Medlem
    28 mars, 2005 vid 16:16

de kallar det ett 65% skydd mot magsjuka…
    Fattar inte hur det går till… betyder det att 65% av bacillerna dör du får i dig eller är det att 65 av 100 som tagit det klarar sig???

I vilket fall ska man vara försiktig och tvätta händerna.. men det skadar ju inte att ta

• anonym-anvandare

Medlem
    28 mars, 2005 vid 16:24

Skit i det där dricksvaccinet. Stellan: Vi var 4 pers varav 2 inte hade tagit det… Så enligt statistiken(och med vår Lilla testgrupp) så har man exakt lika stor chans utan… shocked.gif

• stellan

Medlem
    28 mars, 2005 vid 19:51

Ta det ändå tycker jag – dock ska det tas 7 dagar innan… Fattar egentligen inte hur ni tänker. Varför skulle man inte ta det? Hjälper gör det i vissa fall. Man blir ju inte sämre av det. Vill man inte minimera risken att bli magsjuk? eller förstod jag frågan fel.

Gonatt rebeller – ni är för roliga.

(Ja ja jag vet att det är dyrt – men det var inte frågan)

• zoolander

Medlem
    3 april, 2005 vid 09:31

det kostar pengar.. fan en dos docoral e ju som 3 målitder i egypt!

• funkyman

Medlem
    4 april, 2005 vid 11:00

Ta med kites för hård vind. I dag var jag ute och totalt överriggad med min tia…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Egypten på torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.