Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › Egypten på torsdag
-
Egypten på torsdag
Publicerad av anonym-anvandare på 28 mars, 2005 vid 14:22Vi åker till Egypten på torsdag, något man skall tänka på att ha med sig
funkyman svarade 19 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Våtervetter att torka av händerna med innan du äter, och tabletter som sagt så du slipper bli magsjuk.
Jag var magsjuk i 2 dagar när jag där i feb 2004. Ät på ställen som är kända för bra hygien. Vi blev dåliga efter att ha ätit på en fiskrestaurang i sharm-elsheik, det visade sig i efterhand att apollo varnat för den på sitt välkomstmöte som man som van resenär sket i att gå på.
Ha en nice trip! Ta med engångsundervattenkamera om du inte har en riktig, det är otroligt vilka fiskar där finns om det nu inte blåser alla dagar. -
Svar till:
Vi åker till Egypten på torsdag, något man skall tänka på att ha med sig
[/ QUOTE ]
ta me lite vågor
-
Ta Docoral – drick vaccin. Dyrt men ovärderligt. Var 4 pers i Hourghada, ingen blev sjuk… men alla andra blev det…
-
Svar till:
Ta Docoral – drick vaccin. Dyrt men ovärderligt. Var 4 pers i Hourghada, ingen blev sjuk… men alla andra blev det…
[/ QUOTE ]
nja….vet fan inte om jag håller med, drack den där skiten innan venezuela förra året…har fan aldrig vart nära att va så magsjuk som jag var där…
-
de kallar det ett 65% skydd mot magsjuka…
Fattar inte hur det går till… betyder det att 65% av bacillerna dör du får i dig eller är det att 65 av 100 som tagit det klarar sig???I vilket fall ska man vara försiktig och tvätta händerna.. men det skadar ju inte att ta
-
Skit i det där dricksvaccinet. Stellan: Vi var 4 pers varav 2 inte hade tagit det… Så enligt statistiken(och med vår Lilla testgrupp) så har man exakt lika stor chans utan…
-
Ta det ändå tycker jag – dock ska det tas 7 dagar innan… Fattar egentligen inte hur ni tänker. Varför skulle man inte ta det? Hjälper gör det i vissa fall. Man blir ju inte sämre av det. Vill man inte minimera risken att bli magsjuk? eller förstod jag frågan fel.
Gonatt rebeller – ni är för roliga.
(Ja ja jag vet att det är dyrt – men det var inte frågan)
-
det kostar pengar.. fan en dos docoral e ju som 3 målitder i egypt!
-
Ta med kites för hård vind. I dag var jag ute och totalt överriggad med min tia…
Logga in för att svara.