• melker

Medlem
    13 januari, 2006 vid 22:19

Bow vad är det föklara gärna?

• scottaztek

Medlem
    13 januari, 2006 vid 23:58
    Melker wrote:
    Bow vad är det föklara gärna?

Bow är de nya drakarna som kommer nu, den första var crossbow. De har större windrange, mm mm. PGA att de har en annan attackvinkel i luften o en annan projecerad yta…

/Dark Rider
    Gefle Kitesurfing association, chill kiteboarders from Norrland
    ”none are so hopelessly enslaved as those who falsely believe they are free”
    – Goethe

• ollefax

Medlem
    14 januari, 2006 vid 08:05

Nej jag tror det är en ny typ av penisförlängare. man spänner upp den med några linor på nått sätt. Som indianen skriver så ska den även ge större projicerad yta. Tror inte den gör någon större njutning. Ännu en ny sorts ”sockerpiller”.

• skejtar_henke

Medlem
    14 januari, 2006 vid 10:58

jag tror det är så att det ska uppfinns bara för att det ska göras nåt. Sälja dyrare grejor. Men det kanske är bra. Men i min mening är inte fler linor = med bättre drake utan sämre. Mer skit och hålla reda på.

Men det är min åsikt.

• matte_c

Medlem
    14 januari, 2006 vid 16:08

vad kostar dom och finns det någon recension eller reklamfilm man kan ladda ner?

Matte

• eagletech19

Medlem
    14 januari, 2006 vid 16:37

Hallå
    Gå in på Cabrinhas hemsida där kan du ladda ner lite film och få lite info om hur det funkar.
    Priset ligger mellan ca 8-13000:- från minsta till största kiten.
    Nästan alla kite märke har en bowkite i sitt utbud inför 2006.
    Mycket skitsnack om vad för märke som är bäst men jag föreslår att du provar dig fram,många har prova på dagar eller demodrakar som teamåkarna har.
    Lycka till
    Mvh Roger Ö

• hasten

Medlem
    14 januari, 2006 vid 19:28

tänkte köra lite förkop till härliga priser…

• celestial

Medlem
    15 januari, 2006 vid 20:54

Vadå, måste man beställa nu om man kanske vill ha en eller?

• biorno

Medlem
    15 januari, 2006 vid 21:31
    Hasten wrote:
    tänkte köra lite förkop till härliga priser…

På tal om EH, nån som sett den här snubben sen detta foto togs?

(Foto: Guran)

• luuddee

Medlem
    15 januari, 2006 vid 21:34

ingen har npg sett honom men det ryktas om att hans finns.. uppträder dock vanligtvis på ngn for av fest eller avangemang där det vankas vidrigheter

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.