• niklas82

Medlem
    11 september, 2005 vid 10:28

läste om claes oxå.. gött o sånt

• rambo_johnson

Medlem
    11 september, 2005 vid 19:48

jag tror inte på det här

• sbjorne

Medlem
    12 september, 2005 vid 08:44

Va det inte den gode Erik som nyss tyckte alla Bowkites va kassa?

• rambo_johnson

Medlem
    12 september, 2005 vid 08:45

Jo, han tycker han kunde göra dom bättre därför han meckar vi får väl see….

• bohm

Medlem
    12 september, 2005 vid 08:47
  • rambo_johnson

Medlem
    12 september, 2005 vid 08:51

Svar till:

The early stages of EH kiteboarding Bow kite development, I have to say that I do NOT believe in this concept, but we are prototyping some Bow designs to find out if we can design one with gradual de-power, speed up the turning and give it some much needed lift.

[/ QUOTE ]

• mrmille

Medlem
    12 september, 2005 vid 09:13

coolt
    tror detta är vad som behövs på marknaden

en bowkite med rimligt pris
    det kan ju faktiskt ge EH ett bra försprång mot konkurenterna i priskriget.

• klmahaha

Medlem
    12 september, 2005 vid 09:31

Tycker detta är roligast med tanke på de Svenska EH användarna.. smile.gif

Från Erik på EH om BOW design:
    I sincerely doubt if we will be able to produce Bow design that will outperform the existing inflatable or more specificly the modern foil designs.

hihi..
    Men jag välkomnar att EH tar fram detta. Med tanke på att de börjar sent och är skeptiska så har de all möjlighet att producera en jäkla bra kite. Oavsett ifall den är BOW eller ”vanlig” så kommer deras nästa vara ett steg frammåt.

• niklas82

Medlem
    12 september, 2005 vid 10:56

Svar till:

Tycker detta är roligast med tanke på de Svenska EH användarna.. smile.gif

Från Erik på EH om BOW design:
    I sincerely doubt if we will be able to produce Bow design that will outperform the existing inflatable or more specificly the modern foil designs.

hihi..
    Men jag välkomnar att EH tar fram detta. Med tanke på att de börjar sent och är skeptiska så har de all möjlighet att producera en jäkla bra kite. Oavsett ifall den är BOW eller ”vanlig” så kommer deras nästa vara ett steg frammåt.

[/ QUOTE ]

och var försvann det roliga med dom svenska EH åkarna i detta .. för jag hittade inget ?

• rambo_johnson

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:02

ja vettifan asså, ja e skeptisk untill prove nannat shitt asså, alal de foils jag har testat suger å jävla fett. kom inte o säg nått annat! hade foil vatt bra hade fan jag kört dom…

• cortex

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:31

Exakt vilka foils *har* du testat? Och under vilka förhållanden? Skulle vara intressant att veta….

/Kaj(Tech)

• mrmille

Medlem
    12 september, 2005 vid 13:37

here we go again…

smile.gif

• cortex

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:25

Tja, det är bara det att jag är nyfiken. Jag har frågat Hugge om detta flera gånger tidigare på detta forum men aldrig fått ett svar.

Jag menar, han måste ju ha traumatiska barndomsminnen med foils (typ hans nya fina Bamse-tidning blev stulen av en foil-åkare när han var 7 år. grin.gif ) eftersom han avskyr dem så mycket.

Jag vill inte dra igång foil vs. LEI igen på någotvis, är bara nyfiken på vad Hugge grundar sin, till synes, cementerade uppfattning på.

Annars får folk åka på precis vad de vill enligt min mening. cool.gif

/Kaj(Tech)

• rambo_johnson

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:27

Svar till:

Tja, det är bara det att jag är nyfiken. Jag har frågat Hugge om detta flera gånger tidigare på detta forum men aldrig fått ett svar.

Jag menar, han måste ju ha traumatiska barndomsminnen med foils (typ hans nya fina Bamse-tidning blev stulen av en foil-åkare när han var 7 år. grin.gif ) eftersom han avskyr dem så mycket.

Jag vill inte dra igång foil vs. LEI igen på någotvis, är bara nyfiken på vad Hugge grundar sin, till synes, cementerade uppfattning på.

Annars får folk åka på precis vad de vill enligt min mening. cool.gif

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

testat allt, ink FS speed, Venom möget, en o annan hederlig HQ, ett antal FS prototyper. Fast måste nog säga att FS är bra mycke bättre än Venom, för fyfan vikket mög…

• pepa

Medlem
    12 september, 2005 vid 14:39

Hur orkar du?

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA