Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH Beställning 3
-
@Pepä 383178 wrote:
Jag LOVAR att Hugge kommer fixa fram ett gäng kallingar nu. Och förresten, jag vill lägga en beställning på en ny EH Wave 11 prototyp från 2006 (eller är det 2007?), jag vill ha den om fem år.
Va de inte massa snack om en ny EH wave (med fejda tyska färger) för ett tag sen?
….nu är de ju fan helt käft tyst om det…suck, hur blir det?
-
There wasnt a big enough market for it.. everyone coming into the sport now rides bowkites, and the few die hard c kite lovers that are left cant keep C kite market running.
We did pack your stuff for you today though :), I was gonna put a naked pic of Frode in, but decided not to at the last second hehehehehe.
-
detta e på g:
kolla på kallingarna
wave 2007 beställda 6 st..
våtdräkter steamers 5/3 1495:- samma fabrik som mystic! -
Jooo, men det kvittar för mina är endå bättre än Päpäääs!
Peps, jag såg Tammys kompis från nyår igår i en musikvideo med Nelly. Gina hette hon väl, hahaha
-
Jag skulle vilja beställa bridles till min EH Rippehr 14 som jag köpte av dig förra året. Då var det fel längd monterat på denna och jag skulle enligt Gurra få nya men det blev inte av.
MVH Tom -
VAAAAAA hahahahahaahahahhahahaha!!! Jaha då har väl hennes högsta önskan blivit uppfylld
-
Ja, det blev tydligen något fel vid monteringen. Jag skulle få nya, det fick de andra som beställde samtidigt. Men jag tog inte kontakt så det blev inte av.
Logga in för att svara.