• EH BOOOOOOM

Publicerad av rune på 11 januari, 2005 vid 12:11

EH kitesen maste vara de basta kitesen som finns, men bommen suger som vi alla vet hastkuk, vid en session i soder om Perth idag sa gick depowern och chickenloopen av pa tre stallen, smatidigt…fint va…

dirk_diggler svarade 20 år, 2 månader sedan 13 Medlemmar · 18 Svar
  • 18 Svar
  • kaiser

Medlem
    11 januari, 2005 vid 12:23

Har inte detta varit känt sedan länge?

• melker

Medlem
    11 januari, 2005 vid 12:32

SLINGSHOT så slipper ni allt sånt.

Ny sajt o nya innovationer snart på plats i Sverige.

• walle

Medlem
    11 januari, 2005 vid 15:47

Svar till:

EH kitesen maste vara de basta kitesen som finns, men bommen suger som vi alla vet hastkuk, vid en session i soder om Perth idag sa gick depowern och chickenloopen av pa tre stallen, smatidigt…fint va…

[/ QUOTE ]

Själv har jag kört med min OceanRodeo bom till EH kiten…
    Synd att en så bra kite har så dålig bom.

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 15:47

mm den e inte bra.. men de nya kommer bli grymma.. laugh.gif

• ryden

Medlem
    11 januari, 2005 vid 15:56

Det såg ju inte allt för roligt ut att linda ut linorna 😛

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 16:13

du får ju i princip skylla dig själv, det är ju samma sak med alla bommar med smala depowerlinor, typ naish, takoon, glk mfl…kör man en sån får man vara jevvlet noga med att kolla linan och byta i tid, annars händer sånt. ser man att det börjar nötas upp någonstans bör man ju inte gå ut. det är ju inte de att depowerlinan gick sönder på det sättet som gör själva bommen dålig. den gick ju bara av på två ställen och det händer ju rätt lätt när dom rycken kommer om båda ändarna är slitna. fattar dock inte varför alla envisas med dom tunna, sladdriga depowerlinorna. konstigt nog alla utom SS och cab har de (tror jag).

• chris99

Medlem
    11 januari, 2005 vid 16:21

Alltid lika roligt att läsa pro-EH inlägg. 🙂
    Skylla sig själv låter roligt. Tycker att alla ska skylla på Eric istället. Eller kineserna som snålar på schysst material..
    Vad har du för hållhakar på dessa dudes Hugge?!

Vänligen,

//Christer

• dirk_diggler

Medlem
    11 januari, 2005 vid 16:33

skylla sig själv i den mån att man måste kolla upp grejorna innan man ger sig ut. ser det slitet ut kanske de e dax att byta lina. jag tycker ju också det är ruttet att bommar går sönder till höger och vänster. kolla SS bommar, de e rejäla grejor!

• rambo_johnson

Medlem
    11 januari, 2005 vid 18:32

Svar till:

[/ QUOTE ]

hmm du ta nagra bilder till, ser ju inte ett skit vad som har hant dar, fan konstigt att det bara ar Svesnkar som har sonder bomfan. o fan dig om det visar sig att vara slitage fran din feta mage mad.gif

• rambo_johnson

Medlem
    11 januari, 2005 vid 18:35

Svar till:

Alltid lika roligt att läsa pro-EH inlägg. 🙂
    Skylla sig själv låter roligt. Tycker att alla ska skylla på Eric istället. Eller kineserna som snålar på schysst material..
    Vad har du för hållhakar på dessa dudes Hugge?!

Vänligen,

//Christer

[/ QUOTE ]

Jag skyller nog pa rune, for han e fan den vidrigaste team akaren av dom alla

• mackan

Medlem
    11 januari, 2005 vid 19:12

klantskallar!! jag tycker bommen e go och då inte för att försvara pizzabagarn huggolito. min håller fint och jämfört med andra bommar som ofta känns otympliga o sega så känns eh-bommen som en spotratt…

• luuddee

Medlem
    11 januari, 2005 vid 19:59

mm vet att du tycker de men kan fan inte fatta de kanske finns olika bra o dåliga kineserna kanske har blandat.. tongue.gif

• rambo_johnson

Medlem
    11 januari, 2005 vid 20:03

mycke gerjer som ändras till i år…

• anonym-anvandare

Medlem
    12 januari, 2005 vid 00:29

Som sagt…Kiten e det absolut basta jag kort och provat, annu sa lange finns det ingen som inte alskat det, ville bara langa in bilden for att for jag tyckte det var kul att allt slappte pa en gang. Det som pajjat e de sma gummibanden som haller quickrelese-pinnarna samt de sma oglorna som pinnarna loper igenom…Men a andra sidan e det skitsamm om bommen e kass, tanker kora EH anda…simma lugnt

• rambo_johnson

Medlem
    12 januari, 2005 vid 00:36

Svar till:

Som sagt…Kiten e det absolut basta jag kort och provat, annu sa lange finns det ingen som inte alskat det, ville bara langa in bilden for att for jag tyckte det var kul att allt slappte pa en gang. Det som pajjat e de sma gummibanden som haller quickrelese-pinnarna samt de sma oglorna som pinnarna loper igenom…Men a andra sidan e det skitsamm om bommen e kass, tanker kora EH anda…simma lugnt

[/ QUOTE ]

tycker fan det är gött o ha hela kitesverige som testpiloter wink.gif får bli ett ’swedish discount’ när vi drar igång här…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.