Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH bräda säljes
-
EH bräda säljes
Publicerad av kicki på 17 oktober, 2003 vid 10:14Kolla min annons på säljes… ni kan kolla bilder på brädan på min hemsida.
Pöss,
Kickikitelife svarade 21 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
ahhh du hitta den delen av steffo oxå ; ) va skönt då slipper jag tjata på dig med…
-
Hej Rambo”Hugo”
Det jag drog i gång, kanske var inte vad jag hade tänkt mig riktigt. Egentligen undrade jag över varför du skriver som du gör på forumet, t.e.x det med betongen.
Vad jag har hört ska du vara en duktig Kitesurfare,
du som jag vet att man ska uppmuntra dom som är nybörjare med säkerhet och instruktioner så att man inte förbjuder den underbara sporten som finns.
Att du är en positiv förebild för Kitesurfing…
För jag som du tycker att Kitesurfing är livet!!!
Att sen jag skrev dumt till Kiki, det var inte stabilt gjort, det var nämlingen inte henne jag hoppa på…
Men det var dumt att forsätta med glåpord.Ursäkta mig Hugo o Kiki att jag har förstört lugnet här på Steffo.
Kommer inte att vara här mer…..MVH//08………..
-
08, det är helt OK. Du behöver inte sluta hålla till på Steffo, det är ett ställe för alla bara man håller sig inom vissa ramar… Jag ska själv försöka hitta en hobby eller göra lite jobb så att jag inte bara sitter och löjlar mig på steffo. Ska hålla mig till vättiga inlägg… försöka i alla fall.
Vad gäller min bräda så var jag inte säker på att jag skulle sälja den innan men nu har jag en ny bräda på G så jag säljer den gamla. Hade jag haft råd så hade jag behållit den… som Rambo säger så ska man inte sälja sin EH.
Pöss -
Vill någon ha den så hör av er denna veckan… annars kör pappa den till Belgien på fredag. Kan bli lättare och billigare med frakten innan fredag.
Ciao -
Svar till:
Hej Rambo”Hugo”
Det jag drog i gång, kanske var inte vad jag hade tänkt mig riktigt. Egentligen undrade jag över varför du skriver som du gör på forumet, t.e.x det med betongen.
Vad jag har hört ska du vara en duktig Kitesurfare,
du som jag vet att man ska uppmuntra dom som är nybörjare med säkerhet och instruktioner så att man inte förbjuder den underbara sporten som finns.
Att du är en positiv förebild för Kitesurfing…
För jag som du tycker att Kitesurfing är livet!!!
Att sen jag skrev dumt till Kiki, det var inte stabilt gjort, det var nämlingen inte henne jag hoppa på…
Men det var dumt att forsätta med glåpord.Ursäkta mig Hugo o Kiki att jag har förstört lugnet här på Steffo.
Kommer inte att vara här mer…..MVH//08………..
[/ QUOTE ]
kicki är en klass för sig ett eget asshöle i sin egen värld hon är lika grön här som du är här. Jag däremot har varit med sedan tidernas begynnelse man är van vid hårda ord det är därför jag är här. Måste ju skapa lite debatt ibland annrs tynar det forumet bort ganska snabbt. Hur kul hade det varit att läsa steffo om alla bara varit vänner hela tiden konflikter ligger i människans natur. Så fortsätt göra goa påhopp och utnyttja vår kära yttrandefrihet.
-
Det finns ingen anledning för dit att lämna eller sluta hålla till på steffo… alla har rätt till en åsikt annars blir det ju ingen debatt = inget forum ; (
Faktumet att du skriver och ber om ursäkt gör dig till en värdigare medlem på steffo än många andra *ler*…
Sluta med personangrepp bara så är du lika välkommen som alla andra ; )
Logga in för att svara.