Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH dominerar på Gotland!
-
Svar till:
vi ska till Klitmöller tänkte vi åka lite grov snigel
[/ QUOTE ]
Ahh din röev! Jag vill med åga dit jue… Knåpa en travelguide, funderar starkt på att ta defendern dit i Augusti.
Spotten är Tjurudden, söder Kovik. Men några flitiga minuters kryssande så är det ju bara att länsa sig in i Kovik och ta några repor där, testade igår. Å Pet du e willkommen som tusan.
-
snart flyger jag upp o hilsar på…
tar me massa plastswissar från lidl… om ni inte har det där redan iofs
-
Gött mos, finns inge Lidlör här ännu, dubbeltypiskt! Hade lite ångest över att jag inte kalla po di inför gågna helgen men det verkar ju inte ha gått nån nöd på daj direkt. 7:an va ju ett jevla spjut!
-
Slitz brudarna e här :
Solen e här :
snart bara du Guran som inte e här:
-
Svar till:
Drar till Gotland på söndag. Stannar i en vecka. Är de nån kvar då, som man kan surfa med?? Jag har tre EH´s så ni behöver inte skämmas för mig:) Tänkte det skulle blåsa satan hela tiden jag e där.
Kommer vara mobil med Hondan hela tiden där, så jag vill pröva alla spots!
Vi syns/ Pete[/ QUOTE ]
skulle behöva en leash från Surfersparadise… kan du köpa/ ta med en hit?
070-3236703 -
och med den där bilden lär jag väl inte släppas iland på ön heller….
jag slår dig en pling i mrogon förmiddag. kan tydligen flyga över med mitt gamla bolag “Golden Showers” till så billigt pris att inte ens jag kan säga nej -
Svar till:
Och vinden är var?
[/ QUOTE ]
I Ihreviken verkar det som…
-
Hur ser det ut i dag Backe, du måste “jobbe” eller?
Tror du “Honk” svarar på sin mobil ?
-
Svar till:
och med den där bilden lär jag väl inte släppas iland på ön heller….
jag slår dig en pling i mrogon förmiddag. kan tydligen flyga över med mitt gamla bolag “Golden Showers” till så billigt pris att inte ens jag kan säga nej[/ QUOTE ]
gött!
slå en signal baraHade varit kul om fler ur “Lkpg-maffian” kunde ta sig hit…
Fredo, Bohn(“så jävla bra”) och Tysken borde ju varit här med
Men då skulle man inte orka kajta för all kramp i magtrakten
Logga in för att svara.