Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH dominerar på Gotland!

• bohn2fly

Medlem
    16 juli, 2004 vid 09:09

Jag önskar inget annat än att kunna åka till Gotland. Men tyvärr så kan jag inte svika Sandviken, Varamon och alla andra superspots vi har här i Östergötland för en stenig ö-jävel… smirk.gif

Jag sysslar med raritetskiting eller sällsyntshetkiting, det är jävla bra det…

Fast mest är det brist på kosing confused.gif

/peter

• walle

Medlem
    18 juli, 2004 vid 07:59

Svar till:

Drar till Gotland på söndag. Stannar i en vecka. Är de nån kvar då, som man kan surfa med?? Jag har tre EH´s så ni behöver inte skämmas för mig:) Tänkte det skulle blåsa satan hela tiden jag e där.
    Kommer vara mobil med Hondan hela tiden där, så jag vill pröva alla spots!
    Vi syns/ Pete

[/ QUOTE ]
    vi åker ut nu… ett mobilnummer till dig vore ju kul!
    annars om du ser detta så ring
    070-3236703 (mitt nummer)
    070-8826776 (Backe)

• pet

Medlem
    18 juli, 2004 vid 16:43

Blev tyvärr ingen Gotlandsresa. Det får bli en snabbtur till skåne istället eller nått. Jag får hälsa på era vatten vid annat tillfälle.
    /Pete

• walle

Medlem
    18 juli, 2004 vid 19:12

det blev lite åkt i dag med… tyvärr ingen kanoonvind, bara runt 7m/s. frown.gif

Men lite bilder blev det…

The “Yoggi boys” grin.gif:
    g6.jpg

• walle

Medlem
    18 juli, 2004 vid 19:14

Backe kollar vinden…

g10.jpg

• walle

Medlem
    18 juli, 2004 vid 19:20

EH bom:
    g12.jpg

Backe:
    g25.jpg

Backe fort och nära grin.gif:
    g29.jpg

och jag… mer action än så här blev det inte i dag smirk.gif:
    g15.jpg

Men nu lämnar ju Honk och viljam ön i kväll så då kommer säkert vinden igen wink.gif

• guran

Medlem
    19 juli, 2004 vid 16:25

Den där bommen känner jag igen allt för väl Walle grin.gif

• hengo

Medlem
    19 juli, 2004 vid 16:28

Svar till:

det blev lite åkt i dag med… tyvärr ingen kanoonvind, bara runt 7m/s. frown.gif

Men lite bilder blev det…

The “Yoggi boys” grin.gif:
    g6.jpg

[/ QUOTE ]HAHA MANLIGT!!! laugh.gif
    fet jeep

• walle

Medlem
    19 juli, 2004 vid 19:34

Svar till:

Den där bommen känner jag igen allt för väl Walle grin.gif

[/ QUOTE ]
    Japp, och får grabbarna på C.S.I kolla på den så hittar dom troligtvis DNA från dig Guran grin.gif wink.gif

• honk

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:03

Jahapp.. då var man tillbaka i Sveriges framstjärt Götelaborg igen. En vecka på gotland var fantastiskt trevligt men jag tror att kroppen inte uppskattar en veckas fylla plus surfing… Är förkyld som en gnu. smile.gif

En _FET_ eloge till Backe och Walle som tog emot oss götar med öppna armar, ni är riktigt schyssta rackare! smile.gif

Hoppas ni får mycket vind på Gotland denna veckan så att ni i slutet av veckan sätter alla trick som dom beskriver i 201-filmen.. Jag tänker ivf träna på vältweakade toeside-raileys och surface HP nästa gång det blöser..

Sköt om er gubbs smile.gif

• backe

Medlem
    20 juli, 2004 vid 09:42

Ja det va jevligt kul att ni trillade förbi, nu e det faen jevligt dåligt här. Bara “maybe” prognoser så långt ögat når.

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH dominerar på Gotland!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.