Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH dominerar på Gotland!
-
Jag önskar inget annat än att kunna åka till Gotland. Men tyvärr så kan jag inte svika Sandviken, Varamon och alla andra superspots vi har här i Östergötland för en stenig ö-jävel…
Jag sysslar med raritetskiting eller sällsyntshetkiting, det är jävla bra det…
Fast mest är det brist på kosing
/peter
-
Svar till:
Drar till Gotland på söndag. Stannar i en vecka. Är de nån kvar då, som man kan surfa med?? Jag har tre EH´s så ni behöver inte skämmas för mig:) Tänkte det skulle blåsa satan hela tiden jag e där.
Kommer vara mobil med Hondan hela tiden där, så jag vill pröva alla spots!
Vi syns/ Pete[/ QUOTE ]
vi åker ut nu… ett mobilnummer till dig vore ju kul!
annars om du ser detta så ring
070-3236703 (mitt nummer)
070-8826776 (Backe) -
Blev tyvärr ingen Gotlandsresa. Det får bli en snabbtur till skåne istället eller nått. Jag får hälsa på era vatten vid annat tillfälle.
/Pete -
det blev lite åkt i dag med… tyvärr ingen kanoonvind, bara runt 7m/s.
Men lite bilder blev det…
The “Yoggi boys” :
-
EH bom:
Backe:
Backe fort och nära :
och jag… mer action än så här blev det inte i dag :
Men nu lämnar ju Honk och viljam ön i kväll så då kommer säkert vinden igen
-
Svar till:
det blev lite åkt i dag med… tyvärr ingen kanoonvind, bara runt 7m/s.
Men lite bilder blev det…
The “Yoggi boys” :
[/ QUOTE ]HAHA MANLIGT!!!
fet jeep -
Svar till:
Den där bommen känner jag igen allt för väl Walle
[/ QUOTE ]
Japp, och får grabbarna på C.S.I kolla på den så hittar dom troligtvis DNA från dig Guran -
Jahapp.. då var man tillbaka i Sveriges framstjärt Götelaborg igen. En vecka på gotland var fantastiskt trevligt men jag tror att kroppen inte uppskattar en veckas fylla plus surfing… Är förkyld som en gnu.
En _FET_ eloge till Backe och Walle som tog emot oss götar med öppna armar, ni är riktigt schyssta rackare!
Hoppas ni får mycket vind på Gotland denna veckan så att ni i slutet av veckan sätter alla trick som dom beskriver i 201-filmen.. Jag tänker ivf träna på vältweakade toeside-raileys och surface HP nästa gång det blöser..
Sköt om er gubbs
-
Ja det va jevligt kul att ni trillade förbi, nu e det faen jevligt dåligt här. Bara “maybe” prognoser så långt ögat når.
Logga in för att svara.