Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH – drake
-
mmm
För att ”ni” har ju aldrig hackat på foils då eller?
Bah, tänk för f*n efter själva då eller. Personligen menade jag på folket som oftast propagerar för eh, inte på kiten i sig.* med ”ni” menas alla vet vilka, egan ska inte ta åt sig personligen.
Ha’t så kul med er jihad.
-
Svar till:
Ha’t så kul med er jihad.
[/ QUOTE ]
ÖHhhhhhhhh
?
-
EH wave gillar jag, även om Takoon är bättre dårå, den e snabb och go action. Freestylen är lite trögkörd för min smak.
-
Svar till:
/Trött nybörjare som garanterat tar alla svar här med en nypa salt..
[/ QUOTE ]
haha, verkar ju verkligen som du INTE gör det.
Chilla för fan. Alla fattar ju att alla nya kites är jätte bra (inte foil iofs), det spelar ingen roll vad du köper idag, de e samma skit äöndå.
-
Svar till:
Chilla för fan. Alla fattar ju att alla nya kites är jätte bra (inte foil iofs), det spelar ingen roll vad du köper idag, de e samma skit äöndå.
[/ QUOTE ]
Hörru Curry… nu ska du vara snäll annars blir det till att åka kommunalt till spotsen när du slutat hoppa på kryckor.
-
Svar till:
Ähh.. Jag håller med. är en jävla massa tjat om EH är bäst på detta, EH är bäst på det andra. Allt annat är är värdelöst/långsamt/håller inte luften/”annat drygt uttalande utan erfarenhet” och allt som inte är EH suger. Framför allt ifall det bygger på någon annan teknik som jag inte ens testat för då är det ju ännu sämre. Och det kan jag passa på att racka på så fort någon som använder den talar om vilket ämne som helst.
Helt ärligt så är svaren här otroligt vinklade och man tar alla möjligheter att snacka skit om något annat märke eller teknik. Detta gäller inte alla, en del accepterar andra märken trots att de själva säljer/använder/förespråkar annat än EH. Men för EH gänget så är nivån samma som jag känner igen från min kusins skolklass.
/Trött nybörjare som garanterat tar alla svar här med en nypa salt och visar vad jag tycker om EH folket med plånboken. Som EH säljare skulle jag bli lite lessen.
(Att ”racka på” betyder ung. ”att dissa”.. Detta vet inte min kusin så jag ger en översättning till klasskamraterna)
[/ QUOTE ]
Tyckte inte det var nån som sa nåt om vad som är bäst? Killen undrade om det va bra eller skit, antagligen eftersom han inte vill köpa skit.
Och då fick han det betryggande svaret att EH var ett bra köp. -
Svar till:
hejsan jag är sugen på att börja med kite-surfing och undrar om EH är bra drakar?
[/ QUOTE ]
säler på att du är nybörjare och ej en EH-räv?
-
Svar till:
Svar till:
hejsan jag är sugen på att börja med kite-surfing och undrar om EH är bra drakar?
[/ QUOTE ]
säler på att du är nybörjare och ej en EH-räv?
[/ QUOTE ]
har aldrig förstått varför just eh har blivit så stort i sverige. Utomlands verkar de knappt existera, i alla fall om man bedömmer efter hur sällan eh nämns på kiteforum.com.
antar att eh har någon slags anknytning till sverige, kommer skaparen av märket härifrån måntro?(Drakarna verkar ju lika bra som alla andra tubes… efter vad jag har sett i alla fall).
-
Sverige är kanske en del av EH? en hel del R&D görs av Svenska EH teamet.
-
Gotland å Dompan är ju vänskaps öar liksom, solidaritet å sånt eller vad det heter.
-
Svar till:
Gotland å Dompan är ju vänskaps öar liksom, solidaritet å sånt eller vad det heter.
[/ QUOTE ]
Backe är nog den hetaste källan för insperation just nu, nya waven kommer döpas på om till ”backe”
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Backe är nog den hetaste källan för insperation just nu, nya waven kommer döpas på om till ”backe”
[/ QUOTE ]
Gytt, ja e gla i dom faktiskt. Blir nog en å annan Backe 2006, kommer dom i 2-linors utförande?
-
Svar till:
Sverige är kanske en del av EH? en hel del R&D görs av Svenska EH teamet.
[/ QUOTE ]
vilka är schvenska eh-teamet?
-
Svar till:
det ryktas att nästa års bom blir feeeeet…
[/ QUOTE ]
Hur ska då era små tassar nå runt? Ut å åk nu, det håller på att öka.
Logga in för att svara.