Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › EH inte bara en Kite…
-
Svar till:
den ska tesats, farbor maaurten ahr fet baut
[/ QUOTE ]
krävs en rejäl båt.. tung och stark.. men det löser vi, om farsan vill låna ut sin i mina händer (mooohahaha).Patrik. det är juh en fallskärm och den dalar man (förhoppningsvis) ner så 90 m är väl chill.. har spottat några ggr och räknat sekunderna och det är tillräkligt högt för att inte vilja ramla ur selen… Lite meck är det med vinden bara… måste vara perfekta förhållanden mao lite havsbris så att den håller sej uppe när man startar… Mycke skojj
-
Vi körde samma fast me en gammal arx…
kul som fan, men båten va lite för seg för att man skulle få dom där lyften man längtar efter! -
Ja jag vet har en kompis som har en men det gäller att man sitter fast verkar väldigt kul har tyvärr inte fått chansen att prova. Kanske ni kan bidraga med lite bilder eller till och med en filmsnutt?
-
det kommer till sommaren…
DEt är näst intill omöjligt att åka ur selen man sitter juh typ som i en gunga… men det Gäller att man kan knyta en fin knut till skärmen.. inga robans knopar där inte..funderar på att köra lite uthyrning… haha det kommer alltid fram folk och vill åka och frågar hur mycket det kostar i mellbystrand när vi kört…
synd att det är sånt meck med allt bara, särskilt när det blir blött… man skulle haft en Vinsch som dom har i utlanden när man åker … då kan man i princip åka hur fan det än blåser… -
Ja va fan pengar är ju aldrig fel ju! Var där i sommras jävligt fint ni har det coolt med bilen nere på stranden hade väl tagit kål på halva näset befolkningen om någon kört bil på deras strand bland deras fåglar!
-
Svar till:
Ja va fan pengar är ju aldrig fel ju! Var där i sommras jävligt fint ni har det coolt med bilen nere på stranden hade väl tagit kål på halva näset befolkningen om någon kört bil på deras strand bland deras fåglar!
[/ QUOTE ]
majoriteten är inte ornitologer
-
hahaha… nä tjata o kör på bara.
ja det är gött att parkera och ta ut grejorna där man står… lite sämmre när di nya kommer och kraschar i tyskarnas nya BMW:s men dom har iofs gott om dom där dom kommer ifrån
-
Nej tack och lov! Har hört att dom skjuter någonsorts vita bollar runt öronen på fåglarna där nere stämmer det?
-
Svar till:
Svar till:
paradis igen
[/ QUOTE ]
EN sån Fallskärm har jag här hemma… den e rolig ..den ska vi latja med i sommar och hänga över stranden efter båten…. tror jag har lina så att man kommer 90 meter över vattnet… pluss en rolig “release” grejj men den har jag inte vågat använda..[/ QUOTE ]
Tycker jag du skall pröva! Bengt
Logga in för att svara.