• walle

Medlem
    22 februari, 2004 vid 07:39

NAJS!!!
    och luktar gör dom också, otroligt det här med internet wink.gif

• kull

Medlem
    22 februari, 2004 vid 08:14

hehe härligt…känns som jag gjoer ett bra köp

hugo bommen ser grym ut

• mtias

Medlem
    22 februari, 2004 vid 10:11

Svar till:

bomen som den förhoppningsvis kommer se ut när vi får dem i april/mars. kan inte lova hundra att den blir lika fin som jag har designat trots allt några kineser som ska sätta den i verklighet…

[/ QUOTE ]

Och jag som hade hoppats på att få se deras nya quickrelease, kan du inte smyg knäppa ett par bilder på det?

Ska jag vara ärlig tycker jag att draken ser lite skoop influerad ut vilket kanske förklarar varför den har bra tryck. Svårt att se vad det är för materiel i leading edge dock, bilden är för dålig ; )) Tack för bilderna iaf.

/m

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:34

dacrooooon i leading edge ”bra grajoor” som vår allas Hengo säger.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:45

Svar till:

Svar till:

bomen som den förhoppningsvis kommer se ut när vi får dem i april/mars. kan inte lova hundra att den blir lika fin som jag har designat trots allt några kineser som ska sätta den i verklighet…

[/ QUOTE ]

Och jag som hade hoppats på att få se deras nya quickrelease, kan du inte smyg knäppa ett par bilder på det?

Ska jag vara ärlig tycker jag att draken ser lite skoop influerad ut vilket kanske förklarar varför den har bra tryck. Svårt att se vad det är för materiel i leading edge dock, bilden är för dålig ; )) Tack för bilderna iaf.

/m

[/ QUOTE ]

Här e en bild på en protobom med saftey systemet. ska knäppa en bild på Pans bom han har byggt en liten kopia wink.gif så ni kan se hur det funkar…

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 11:51

Svar till:

Ska jag vara ärlig tycker jag att draken ser lite skoop influerad ut vilket kanske förklarar varför den har bra tryck.

[/ QUOTE ]

Lite som skoopen fast mycke mer solid, ingen yellyfishing som skoopen gör lite för ofta. Den har mer bättre fart igenom luften mä, man får högre fart på plankan sin…

• nilsson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 12:01

Svar till:

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

/m

[/ QUOTE ]

Här e en bild på en protobom med saftey systemet. ska knäppa en bild på Pans bom han har byggt en liten kopia wink.gif så ni kan se hur det funkar…

[/ QUOTE ]
    Ser ut att vara en bra bom, med ”radie” öppning ( för inskotade svängar)som GLK, best och Globerider, har samma typ av säkerhetssystem, återkommer med bild på GLK bommen!

We are starting production of the new bar with the spinning leash, in
    fact a lot of things will change, the bar it self will be different, I
    have been working on it for a few months, the central line hole is made
    in a plastic block, the bar made of carbone and fiberglass is built
    around it. The plastic is the same tipe of plastic as the fairlead we
    used in 2003, it does not were the cental line.
    The hole is oval and in V shape to be able to depower when you turn.
    In the central hole you have the central line plus the leash that is
    fixed to one front line, same as before.
    You have 2 safty quick release, one on the top of the central line to
    release the kite always keeping atached to it with the lesh. One second
    quick release next to the harness will relese it all in one go, the
    kite + safty leash, in case of big probleme.

I will send you Photos and user guide.

Rgds

Mat

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 12:15

de e Jon Dodds 007 som designat säkerhetssystemet så här ser han ut om nån undrar

• nilsson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 13:28

Ser ut att vara en trevlig Karl! Men vad är det för en lustig bräda han bär på?

• anonym-anvandare

Medlem
    22 februari, 2004 vid 14:43

Skoopen har ju fan minst tryck på marknaden, det är ju Bruno som har designat den.

• rambo_johnson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 14:53

haha, anonyme olle där, jag vet var din brevlåda bor..inte nya skoop3an den har brau tryck fast självkalrt inte lika bra som Cabrinha eller EH

• nilsson

Medlem
    22 februari, 2004 vid 14:54

Svar till:

Skoopen har ju fan minst tryck på marknaden, det är ju Bruno som har designat den.

[/ QUOTE ]
    Du menar att det inte är tryckt så mycket på den? Det är ju bra! Kan bli lite grällt ibland.

• mtias

Medlem
    22 februari, 2004 vid 15:17

Svar till:

[/ QUOTE ]

Det vore kanon om du kunde göra det. Såg den där bilden på best sidan oxå men det e la svårt att se hur det är uppbygt på den lilla bilden.

• mtias

Medlem
    22 februari, 2004 vid 15:24

Svar till:

[/ QUOTE ]

Hehe nja fan jag kunde åka/ta höjd med min 11.5 på silva uppmätta 4-5 ms något som jag har hört av andra som oxå kört skoop ska vara betydligt svårare med en 14 X3 har inte hunnit testa min X3 ännu men det ska bli intressant att se om det stämmer crazy.gif

• gangsta_erik

Medlem
    22 februari, 2004 vid 20:15

dom ser ju ej tradiga ut, fifan jag längtar till de landar i svealand!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.