Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH-Kites BILLIGT
-
EH-Kites BILLIGT
Publicerad av gangsta_erik på 6 februari, 2004 vid 11:35ACME Kiteboarding ska i samarbete med EH göra en provlansering i skandinavien och därför slumpar vi ut dessa superdrakar nästan gratis! 10 drakar skall bort så först till kvarn…
Läs mer på http://www.acmekiteboarding.se
anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 23 Medlemmar · 163 Svar -
163 Svar
-
Det låter spännande..finns mer info angående depower och release system
”Together with the Kite we offer a full carbon bar in 50 or 60cm length with the latest release systems on harness line and chicken loop.”
-
det komemr med ett spinnign leash sytem till kitarna skall se om jag lyckas fota några bilder i smyg….
-
Du, Rambo, som har koll på EH. Hur är kraften i dom? Kan man jämföra tex en X3 12kvm vindomfång med en EH 12a? eller ska det vara större eller mindre?
-
skulel vilja säga att EH 10 drar som en x3 12!!! fan får en jevla fart!
-
Svar till:
skulel vilja säga att EH 10 drar som en x3 12!!! fan får en jevla fart!
[/ QUOTE ]
Tänkte komplementera min 16kvm med en 12:amen faen ska man satsa på en 10:a EH istället då, eller vad?
Henke B
-
12 e jevligt fin den mä FETT MED LYFT! skulel säga att depowern är liak bra i EH 12 som i X3 12 fast mer fläs i grejerna!
-
jag har en 12 X3 med mig så skall jämföra dem in i misnta detalj idag!
-
vad får man mest åkdagar på här i sverige en 14 eller 16? tänkte åka på vänen och vättern?…plus får man reda på om man får dom rabaterade priserna direkt..har lite tight med cash ju så jag vill inte beställa en och sen få reda på att ja måste betala mer…svara snabbt snälla
-
Priserna på sidan gäller. Dock är det bara denna första laddningen som vi säljer utan marginal, beställer du senare blir det till ordinarie priser.
-
såg på sidan att det va innan den 16e som gällde….har dock aldrig kitat i sverige bara på NZ så ja vet inte riktigt va det är för vindar vid dom två sjöarna. men ja tror jag chansar på en 14…hindra mig innan imorn om jag har helt fel
Logga in för att svara.