Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH-Kites BILLIGT
-
Men frågan var väl om de är lika bra eller om det är stor skillnad på dem?
-
mer depower på eh, inte så ”twitchy” mera solid, bättre respons, snabbre genom luften (dvs mera fart) samt snabbare att svänga.
Kosntruktionen är annurlunda, dubbelt så många paneler tex, bättre canopy design. mycke dyrare att producera. mer hållbar.
Lite hallelujah här men jag kommer ha med mig båda kitarna hem så folk kan testa… svar om man känner skillnad, JAA det gör man. TESTA
-
hur svåra är freerider att vattenstarta?
brukar väl vara så att ju högre AR desto svårare att vattenstarta, eller? -
Svar till:
brukar väl vara så att ju högre AR desto svårare att vattenstarta, eller?[/ QUOTE ]…starta den på land så blir den inte blöt
-
hehe tja det hade ju varit bra men nui e man ju inte så jävla bra …..
-
Svar till:
brukar väl vara så att ju högre AR desto svårare att vattenstarta, eller?[/ QUOTE ]
Waven är lättare att starta, Freestyle kiten är lika lätt eller ”svår” att vattenstarta som vilken anna kite som helst.
-
har en kille fran teamvidrig (egil) har nere som aker pa hugos gamla EH 8 freerider.. han har lagt den i vattnet nangang och har inte haft nagra problem att fa upp den (kiten altsa)och han ar hyffsat gron pa fronten an, men javlar vilka hopp han gor nu
-
härligt för er
hehe kan ju tänka mig att acme mår bra av dollarn nu…7,13..finns analytiker som pratar om dollar på 6kr vilket är härliga tider för alla importfirmor. så grattis till det med
-
Svar till:
härligt för er
hehe kan ju tänka mig att acme mår bra av dollarn nu…7,13..finns analytiker som pratar om dollar på 6kr vilket är härliga tider för alla importfirmor. så grattis till det med
[/ QUOTE ]
7.13 damn
-
kolla forex:
1 amerikanska Dollar = 7,03 Svenska Kronor
5 amerikanska Dollar = 35,15 Svenska Kronor
10 amerikanska Dollar = 70,31 Svenska Kronor
25 amerikanska Dollar = 175,77 Svenska Kronor
50 amerikanska Dollar = 351,54 Svenska Kronor
100 amerikanska Dollar = 703,07 Svenska Kronor -
Så det blir inte billigare ju mer man dollar man köper då?
Logga in för att svara.