Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH-Kites BILLIGT
-
jag kan bara fixa 10 kites till till team åkare från Cabarete! sedan är det ordinarie pris som gäller tyvärr
-
hur många har du sålt hitils då hugo?…på sidan står det faktiskt att priserna gäller fram till 16e februari ni borde nog ändra det annars kan det bli knasigt för er
-
LEVERANS i Slutet av Mars från Cabarete, räkna en veckas försening pga av tullen etc. Senast mitten av April. Betalning av resterande belopp (pris – 250$) sker vid leverans. Handpenningen är så vi inte står med ett jättelager kites utan köpare sen.
Ledsen det blev lite luddigt på sidan, de första 10 får billigare pris och blir teamåkare som innebär att du kommer få grova rabatter i framtiden plus blir inbjuden till lite evenemang som vi planerar. Fyller vi inte kvoten innan dess skickar beställningen ändå. Sidan är uppdaterad med korrekt information, http://www.acmekiteboarding.se/order.html
-
är priset som står på hemsidan det slutliga priset? det tillkommer inte några läskiga tullkostnader och skatt va?
Man vill ju inte stå där med 1000 spänn utöver priset när man ska hämta ut grejjerna. -
Nej, priset som står där är vad du som kund kommer att få betala i slutänden. Det ändå som eventuellt tillkommer är frakt inom Sverige om du inte vill hämta den hos oss nere i Lund!
-
Hoppas de kommer i mars som lovat..
För nu har jag köpt den största ni hade.. Det har en förmåga att blåsa lite i Örebro under sommararna!!
Det stod på er hemsida att det var 19m2, men på ordern så står det 18m2….
”EH Freerider 18 – Deposition $250.00 USD ”
-
Här är färgerna, jag vet inte riktigt vilka det blir än faktiskt…ni som beställt säg till om ni har specifika önslemål! Finns även bilder på http://www.acmekiteboarding.se
-
va fan.. ja e ju färgblind så varför frågar jag
men hellst inte den på första bilden -
Svar till:
skulel vilja säga att EH 10 drar som en x3 12!!! fan får en jevla fart!
[/ QUOTE ]
lik north rhino då?
Logga in för att svara.