Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH-Kites BILLIGT
-
Hur många finns kvar.. de verkar ju gå som smör i solsken.. det är inte bra för oss med beslutsångest
-
Svar till:
Hur många finns kvar.. de verkar ju gå som smör i solsken.. det är inte bra för oss med beslutsångest
[/ QUOTE ]
ha ha… fegis
du kommer att bli avis när du ser mig om du inte hänger på nu -
”ACME” – jag tycker hela skiten luktar skumt lång väg.
Nästan så att jag tror att Liftas Bukinskas har varit i farten igen!!!
Jag tar väl en 3 kites själv då. 10, 14, 18.
Ser VERKLIGEN framemot att se dom här.
Dessutom tyckte jag mig känna igen gruppen som spelade på videon!!! Hmmm, kanske her gjort internationellt genombrott nu. Eller hur Melker boy!
/H
-
ACME Kiteboarding är ett registrerat företag och hela projektet är väldigt seriöst. Just nu finns 6 drakar kvar som säljs till reducerat pris, efter det är det ordinarie som gäller. Drakarna kommer som utlovat i slutet av mars/början av april. Och mycket riktigt är de melkers band som lirar i en av filmsnuttarna på sidan…
-
Hurru. När räknar den ner då? beställde just en kite för en timme sen, men antalet drakar kvar är fortfarande detsamma. Räknas inte min:(
-
körde 11 Wave hela dan idag fin kite vill jag lova massa drag när man vill, imorrn är det mer photshoot på en kanon spot…, kommer ge er litte fler bilder, dom har plockat hem 90 kites till cabrete i slutet av feb, alla är slutsålda redan!!! dom är sjukt poppis här, och jag förstår varför…
-
Svar till:
Hurru. När räknar den ner då? beställde just en kite för en timme sen, men antalet drakar kvar är fortfarande detsamma. Räknas inte min:(
[/ QUOTE ]
fan vi hinner inte med har, typ bara nagra kites kvar
-
Hej
Hur är 19, planar man mycket tidigare än 16, eller blir det otympligt./christofer
-
Känns plötsligt väldigt skönt att inte ha butik när priserna på kites dumpas, men nu är man ju konsument så det är bara att tacka. Om man beställer och blir Team Åkare ”Arne” måste man du vara med på tävlingar och visa hur EXTREMT duktigt man är?
-
Rambo. Om man ska komplettera sin X3 16 med en mindre. Vilken tror du överlappar bäst freeride 12 eller 10? 12an går väl att hålla ganska länge? Har den en sjuhelvetes depower som X3?
-
Kan någon beskriva skillnaden mellan EH och Best? Vad jag förstår så är det EH (personen) som designar Best.
/Daniel
-
en kompis till mig var på cabarete förra veckan och pratade med eric, enligt honom (eric) så har EH inget med BEST att göra…fast de flesta verkar ha fått den uppfattningen, inklusive jag själv
-
ööööööh, jo. Eric har väl designat på 3 olika märken. Best kites, Liquidforce kites och hans eget märke EH Kites.
Det står ju faktiskt EH på Bestkite’arna, så..det är rätt troligt att det är EH som designat dom
-
Eric Hertsen och Peter Stiew (nåt sånt) Har designat kites för EH, Best, Liquid Force och två än så länge namnlösa märken. Förmodligen kommer de också hjälpa Loose på traven. Skillnaden mellan EH och de andra är att EH-kitsen hela tiden är uppdaterade vilket de andra inte är. Är Best version 2 så är EH version 2.7 typ. Men, EH kites och brädor är designade för Cabarete. Man kan ju fråga sig hur mycket tid de har haft för att testa tex 19 när det inte är lättvind så ofta här.
Logga in för att svara.