Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH-Kites BILLIGT

• rambo_johnson

Medlem
    8 februari, 2004 vid 00:46

Svar till:

o jultomten tror du oxå på eller?
    verkar troligt att man har mer kraft i en 11 än en 14…

[/ QUOTE ]

Du får väl testa själv nigäzz

• anonym-anvandare

Medlem
    8 februari, 2004 vid 02:24

är det svårt att få tag på dem om man åker i cabarete, menar måste man förbetsälla 2månader typ?

• kull

Medlem
    8 februari, 2004 vid 08:33

hehe då gjorde jag ju rätt när ja tog en 14 smile.gif…ända som känns lite sådär är att jag sa att jag ville ha en röd vit…kommer ju se så vanlig ut..skulle ha frågat efter en grå….eller va fan ja borde inte bry mig bara det är drag i draken så smile.gif

• lalliso

Medlem
    8 februari, 2004 vid 12:10

Vad är det för skillnad på Wave och Freerider.
    Om man har en x3 14 och vill ha en mindre skall man ta en 8:a eller 10:a då.
    Det kanske blir för nära med en 10:a.
    Lalle

• gangsta_erik

Medlem
    8 februari, 2004 vid 12:17

Waven är en medium ar kite och freeridern har high ar. Enligt hugo har freeridern bättre häng medans waven är lite snabbare…

• kull

Medlem
    8 februari, 2004 vid 12:21
  • lalliso

Medlem
    8 februari, 2004 vid 13:53

Men vilken stolek tycker du man skall ta om man har en x3 14 redan och vill gå ner en storlek. 8:a eller 10:a

• kull

Medlem
    8 februari, 2004 vid 13:59

jag skulle nog ha kört med 8an visst det blir väll ett litet glapp…men ja för dom dagar det blåser så smile.gif

• lalliso

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:04

Tackar för ditt svar
    Lalle

• gangsta_erik

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:07

8 och 14 hade jag nog kört på, 10&14 överlappar nog varandra lite väl mycket…det är ju grymt bra ös i dessa drakar laugh.gif

• kull

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:12

eric har du beställt alla kites ännu du har ju tre kvar att sälja….fick lite kalla fötter när det gällde färgval no biggie iof bara undrar smile.gif

• curry

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:20

imorrn kommer jag beställa en 10’a, då kommer cashen till internetkortet smile.gif

• curry

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:21

föresten, blir det bra med en 10 om jag har en 15 innan? tror det passar bättre än en 8, eller?

• gangsta_erik

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:22

nja vi lägger beställningen imorgon antagligen, så efter dess får du lita till turen =) Vi tar ju in lite olika färger i olika storlekar så det är säkert inget problem!

• curry

Medlem
    8 februari, 2004 vid 14:55

kan jag inte handla efter ni har lagt beställningen?
    Kommer som sagt inte kunna betala depositen förän imorrn eftersom bankjäklarna e stängda.

Sida 6 av 11

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH-Kites BILLIGT

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.