Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH-Kites BILLIGT
-
bestäm färger ASAP så ska jag se vad vi kan göra här borta
-
hugo jag slängde iväg ett mail till acme kite…skulle ja ha skrivit till dig istället?
-
Svar till:
föresten, blir det bra med en 10 om jag har en 15 innan? tror det passar bättre än en 8, eller?
[/ QUOTE ]
kör på 10an eller 9 Wave!, dom är jävligt fina. vi kommer ha en gathering i April då vi testar alla kites och lite nya EH custom brädor.
-
Svar till:
hugo jag slängde iväg ett mail till acme kite…skulle ja ha skrivit till dig istället?
[/ QUOTE ]
ingen fara vi håller kontakten, jag e inte online så ofta, har massa kites o testa
säger det igen bestäm färger ASAP för jag måste boka dem, vissa färger är mer poppis än andra här…
-
Jag vill ha min 14 i Röd/Vit…om det går annars e de inte så noga, färgblind som man e
men helst inte den som är blå/gul eller vad det nu är för färg mer än blå -
hehe walle hur ser den blå/gula ut för dig eftersom du inte vill ha den?…själv siktar ja på en grå 14…eller som andra val en röd/vit
-
Svar till:
hehe walle hur ser den blå/gula ut för dig eftersom du inte vill ha den?…själv siktar ja på en grå 14…eller som andra val en röd/vit
[/ QUOTE ]
den gula färgen ser lite brun ut i hop med den blå, i mina ögon…, och man vill ju inte ha en bajsbrun kite -
Svar till:
nja vi lägger beställningen imorgon antagligen, så efter dess får du lita till turen =) Vi tar ju in lite olika färger i olika storlekar så det är säkert inget problem!
[/ QUOTE ]
Måste fråga. vad menar du med att ni lägger beställningen imorgon? det låter ju som om jag som kund inte kan gå in på er sida och beställa en Kite efter det.., så vad menar du egentligen? -
jag tror dom beställer ett litet lager också så det bör gå att beställa efter det också
-
Svar till:
jag tror dom beställer ett litet lager också så det bör gå att beställa efter det också
[/ QUOTE ]
Ja vi ska beställa hem ett lager, får se hur stort det blir bara, även reservdelar som bladders och extra linor…
-
Asså, passa er nu för fan. Sånt jävla ös är det inte. Kör ni på det nu kommer ni bara få besvikna kunder som köpt fel storlek i förhållande till sin andra kite. Jag testade tolvan idag och det var inget speciellt med den, ännu en kite bara. Den enda skillnaden jag kunde känna var att det var svårt att känna vart draken var i luften.
-
Svar till:
EH = Endast Hype =P
[/ QUOTE ]
dMp = dum Mongo pojke (som e avundsjuk bara för han inte har en EH bräda och en shiny EH kite) ;PPP
En fråga vilken bräda e bäst EH eller Tablas?
-
exakt, det går givetvis att beställa efter imorgon men då är det inte säkert att du får kiten i rätt färg
vi plockar ju in ett begränsat lager…
Logga in för att svara.