Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH kopierar North!
-
EH kopierar North!
Publicerad av anonym-anvandare på 4 maj, 2004 vid 13:16kollar man designen på EH:n i senaste BEST-nyhetsbrevet liknar den North väldigt mycket, speciellt förra årets…
dessutom har den två sträck II som liknar Norths N väldigt mycket…inte oväntat, North är ju den överlägset bästa kiten i år och man kan ju alltid försöka rida på andras famgång.
och nej, jag tänker inte lägga till en smiley.
pepa svarade 20 år, 11 månader sedan 16 Medlemmar · 42 Svar -
42 Svar
-
haha va fan IQ kaffebönan har talat…
om du testar båda kitarna märker du nog skillnaden rätt fort gosse…
-
haha, vilket jävla nöt som trodde 11 var N. ja jag har testat båda. EH är för citera någon på forumet ENBART HYPE, eller enbart, det är en bra kite men inget jävla underverk.
North rhino är snabbare, mer lyft, mer depower. om man kan köra den rätt dvs.kan räkna upp flera kites som är bättreän EH, Slingshot, cabrinha, Naish, North. sen har jag inte provat outsidermrken som globerider, f-one etc
jens
-
Svar till:
kollar man designen på EH:n i senaste BEST-nyhetsbrevet liknar den North väldigt mycket, speciellt förra årets…
dessutom har den två sträck II som liknar Norths N väldigt mycket…
inte oväntat, North är ju den överlägset bästa kiten i år och man kan ju alltid försöka rida på andras famgång.och nej, jag tänker inte lägga till en smiley.
[/ QUOTE ]
det var det dummaste jag hört hittills
alla verkar tycka att alla kopierar alla och alla är bäst…men det finns bara en…
Och det är juh tur att alla har olika smak.. men du måste ha fått dina mandlar bortoppererade väldigt tidigt…
låter mest som att du inte fick nån EH osså blev du sur istället.. hohoho
-
Svar till:
men det finns bara en…
[/ QUOTE ]
Fan va borthajpad du e gosse.
-
Ja man undrar varför han kallar sig själv nöt??? Men det kanske är sanningen då? (och nej jag tänker inte lägga till en smily) ???????????!!!!!!!!!
I alla fall är det ju samma ip nummer eller?
Tycker nog man ska ha lite torrt på fötterna innan man skriver en massa konstiga inlägg.
Så Jens du som verkar vara en riktig stjärna på kites varför hjälper du inte andra på forumet som frågar om råd när det gäller olika märken mm kanske missat dig men du verkar ju inte vara en flitig användare här på forumet.
Jag skulle nog säga att ditt inlägg är rätt meningslös irrelevant helt grundlöst nästan löjligt men det är min uppfattning och det kan ju hända att det hjälper vilsna själar som söker den bästa kiten men oddsen är rätt små tror jag.
I övrigt tycker jag att de flesta tube kitearna liknar varandra rätt mycket på bild i en tidning och det kanske är därifrån du gör din bedömning vad vet jag -
hehe tubekitesen är ganska olika varndra mannen även om de närmar sig varandra.
för övrigt borde du chilla ner.
jens flens
-
vem fan bryr sig om hur kitesen är att köra för fään.
det är ju livsstilen man köper!
jag är en eh -
Yess – äntligen en riktig catfight. Få se lita skamgrepp nu då.
-
HAHA STELLAN SKA DU HA DIG EN EH ELLA? annrs åker du på spö nästa gång du visar dig i habo…
-
Svar till:
hehe tubekitesen är ganska olika varndra mannen även om de närmar sig varandra.
för övrigt borde du chilla ner.
jens flens
[/ QUOTE ]
Ja ja det var inte jag som skrev att EH och North var lika och den uppfattningen verkar du vara rätt ensam om.
Fattar bara inte varför folk ska hålla på och klanka ner på olika märken det är ju bara att köpa det man gillar och inte gå runt och vara avundsjuk.För övrigt så chillar jag ner när du skaffar ett konto på steffo och beter dig som vanligt folk.
-
Svar till:
HAHA STELLAN SKA DU HA DIG EN EH ELLA? annrs åker du på spö nästa gång du visar dig i habo…
[/ QUOTE ]
Stå på dig stellan vietcong tar hand om rambo -
Svar till:
Svar till:
men det finns bara en…
[/ QUOTE ]
Fan va borthajpad du e gosse.
[/ QUOTE ]
jo.. och du är lika inskränkt med Cabrinha, man blir vad man åker, verkar det som.
-
Svar till:
[/ QUOTE ]
Om du tar med den svarta läder piskan så kan jag nog tänka mig att komma ner till habo! -
Kom igen när ni kan komma på egna inovationer på drakarna… brätta för mig vem Slingshot har kopierat i år!!! det blir nog snarare så att vi kommer få se en hel del kopior på deras underbara onepumpsplittstrutt och hellt oförsörbara konstruktion ; )))))) jo det blidde mer än en smiley på den men det bjuder jag på.
//Pan
Logga in för att svara.