Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH Prylar available 4 Sveden

• rambo_johnson

Medlem
    20 januari, 2005 vid 22:18

vi fick 60 nya 2005 kites igår, 20 Custom EH, 40 EH Prototype

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2005 vid 22:43

faen vilken sleden kite wink.gif

• luuddee

Medlem
    20 januari, 2005 vid 22:51

hmmmm nä de e ingen naish patrik du har nog sett fel..

• bates

Medlem
    20 januari, 2005 vid 22:55

Vill ha en hp-leash.
    MarcusBorglin@hotmail.com

• patrikol

Medlem
    20 januari, 2005 vid 22:55

He He nej då hade den ju absolut inte varit sleden. Måste bara ge igen på Rambos spydiga svar har bara ändrat ett litet ord annars är det Rambos egna ord alltihopa.

Han får ju inte ha ensamrätten totalt på att såga allt. wink.gif

Saknar du Habo nu? wink.gif

• eddie

Medlem
    21 januari, 2005 vid 00:27

Jag tycker att den är ful… Skulle vilja ha en helt enfärgad vit eller gul.
    Så det så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grin.gif

• pjoter

Medlem
    21 januari, 2005 vid 00:42

köp en vanlig, ta ur blåsorna å blek den. wink.gif

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 00:57

Svar till:

He He nej då hade den ju absolut inte varit sleden. Måste bara ge igen på Rambos spydiga svar har bara ändrat ett litet ord annars är det Rambos egna ord alltihopa.

Han får ju inte ha ensamrätten totalt på att såga allt. wink.gif

Saknar du Habo nu? wink.gif

[/ QUOTE ]

haha va har jag nu gjort? tror den där ludde har vatt igång o skrivit nått elakt i mitt namn…

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2005 vid 01:02

Sicken liten filur! grin.gif Ser go ut den nya EH snygg helt klart har du testat dom? Är det någon skillnad mot förra årets och i såfall vilken?

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 01:13

Vi körde nya 9an idag på playan, den är ännu snabbare än förra årets. väldigt jämn ofin, nya sömmar i hela kiten, så inte en wrinkle nånstans och bättre stretch capabilities, eva skydden mellan strutarna har vi kastat bort, sen är det förstärkt LE så man kan pumpa LE ännu hårdare, pumpen har metallskaft och glänser lite mer än vanligt wink.gif

mindre bomtryck på hela linjen, man märker mest skillnad på de större. Blir förhoppnignsvis photoshoot imorgon.

Bomen har en hel del förändringar, ingen metall grej i mitten, tre oliak sizes på depowersnöret, depower releasen är förstärkt med kolfiber latta och väldigt robust nu, chickenloopen har en roterande länk plus större release på sidan av istälelt för lillabollen ovanför.., vi testade bomen idag för 700+KG och allt löste ut som det skulle, de tre spectra linorna vi knöt med pajja före bomen…

sen fick vi ett eko from the past:.., 50st BEST pullybars om nån vill ha en så säg till.

• gogga

Medlem
    21 januari, 2005 vid 09:10

jag är sugen på något komplement till min 8:a och 16… Sugen på den beggade 12:an men borde inte den komma lite väl nära min 16 X3?
    Vafan, totte körde ju sin EH 10 samtidigt som jag körde X3:an i somras…

• brickan

Medlem
    21 januari, 2005 vid 09:36

8 12 16 låter som ett bra val.

• kaiser

Medlem
    21 januari, 2005 vid 09:38

Jag kör 9 12 16

annars köper du en ny 11a

Eller säljer du allt. Ni kitar ju ändå aldrig ni där nere på näset wink.gif

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2005 vid 11:44

12 är ett alldeles utmärkt komplement till 8 och 16.

• pet

Medlem
    21 januari, 2005 vid 12:11

Personligen måste jag säga att skillnaden mellan X3 16 och EH freestyle 12 inte är så stor vindstyrkemässigt. Jag fann direkt när jag bytte att jag använde min eh12 i nästan likadana vindar som jag använde min x3 16. X3 16 kräver ju en hel del vind för att dra runt en bekvämt.
    Kan låta som ett eko från alla andra EH- promoters, men det är det jag upplevt. Så Freestyle 12 -04 och X3 16 tycker jag ligger alltför nära. Eh-05 har jag ingen aning om så det får någon annan upplysa om.

Sida 2 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH Prylar available 4 Sveden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.