Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH Prylar available 4 Sveden

• patrikol

Medlem
    21 januari, 2005 vid 12:36

X3 är en kite med högt AR och känd för att man kan hålla den i väldigt stark vind i förhållande till vad man brukar med en 16 kvm kite.

Men att det skulle vara för långt avtånd mellan en 12a och en 16 låter väldigt konstigt vad hade ni tänkt köra för storlekar då? 5 12 20 eller?

• stebe

Medlem
    21 januari, 2005 vid 12:50

Det ar bara hype att EH drar battre an nan annan kite,.. det ar en schysst kite men nar det kommer till drag sa ar det den projekterade arean som spelar roll. Sen kan man jobba en mindre kite mer sa det gar att kora den i ganska lite vind. Jag kan tex rippa med min SS9 och ss15 i samma vind men det betyder inte att 9 ar natt undervark.

8 12 16 ar en javligt bra kombination

• pet

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:12

Jag tycker oxå kombon 8 12 16 är väääldigt bra, men jag säger bara att jag kände ingen större skillnad på min Naish x3 16 och min EH 12 när jag testade dem sida vid sida. bottenregistret tyckte jag var nästan lika (12an var snabbare), men x3 16 hade givetvis lite mer tryck när det kom upp till friska vindar. Men jag tyckte ändå att jag kunde hålla dem nästan lika högt. Så Jag gav bara ett personlig vy och tips till den som funderar på att kombinera de två drakarna som jag gjorde. Jag kör nu 7 12 16 fast fullt EH. Och där är skillnade mellan 12an o 16 större. Tycker jag.

• curry

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:36

är´prototyperna billigare än de färdiga EH custom kitesen eller?

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:48

Svar till:

jag är sugen på något komplement till min 8:a och 16… Sugen på den beggade 12:an men borde inte den komma lite väl nära min 16 X3?
    Vafan, totte körde ju sin EH 10 samtidigt som jag körde X3:an i somras…

[/ QUOTE ]

12an e i kanonskick säg till innan den 27 jan.

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 13:56

Svar till:

är´prototyperna billigare än de färdiga EH custom kitesen eller?

[/ QUOTE ]

EH Prototypes görs på alla de senaste designerna, dom komemr ligga påsamma pris tror jag, itne kalrt än.

återkomemr…frukost…

• gogga

Medlem
    21 januari, 2005 vid 15:29

Svar till:

Personligen måste jag säga att skillnaden mellan X3 16 och EH freestyle 12 inte är så stor vindstyrkemässigt. Jag fann direkt när jag bytte att jag använde min eh12 i nästan likadana vindar som jag använde min x3 16.

[/ QUOTE ]

mm, det är lite det jag är rädd för…

Har rambo någon åsikt om det (förutom sälj allt och köp endast EH grin.gif ) ?

• luuddee

Medlem
    21 januari, 2005 vid 15:29

grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif grin.gif sleden…

• rex_milvus

Medlem
    21 januari, 2005 vid 17:26

Svar till:

sen fick vi ett eko from the past:.., 50st BEST pullybars om nån vill ha en så säg till.

[/ QUOTE ]

Hur mycket för en pullybar? Vad ingår (typ linor etc)?

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 21:43

Svar till:

Svar till:

Personligen måste jag säga att skillnaden mellan X3 16 och EH freestyle 12 inte är så stor vindstyrkemässigt. Jag fann direkt när jag bytte att jag använde min eh12 i nästan likadana vindar som jag använde min x3 16.

[/ QUOTE ]

mm, det är lite det jag är rädd för…

Har rambo någon åsikt om det (förutom sälj allt och köp endast EH grin.gif ) ?

[/ QUOTE ]

Du vet väl vad grejerna går för?

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 21:57

Hp Leashen, ser kanon ut, release o så

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 22:00

PullIBArren

tror vi måste ha en 100dollars för den, ska kolla

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 22:04

EH feting fenor kolfiber, = porsche 30 USD per par

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 22:08

olika depowersnören

• rambo_johnson

Medlem
    21 januari, 2005 vid 22:10

Ny glänsig pömp, metallskaft o så

Sida 3 av 5

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing EH Prylar available 4 Sveden

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.