Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › EH wave 07
-
EH wave 07
Publicerad av luuddee på 1 februari, 2007 vid 09:07Tänkte bara kolla om det finns något intresse i en EH wave 07 kommer endast att göras om vi kan sälja ett visst antal utomlands är det nästan ingen som vill ha vanlida C kites längre men ja vet att det finn intresse här och de flesta märken slutar att göra vanliga c kites men vi har en nyutvecklat eh wave kite som kan tillverkas om vi som sagt kan sälja ett visst antal. skillnaden mellan gamla och nya waven är mindre bomtryck snabbare, mer depower och samma härliga kraft.
fifi svarade 18 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 36 Svar -
36 Svar
-
alltså jag har ju en kite… men skulle den gå sönder så vill man ju ha möjlighet att köpa en ny kite… inte någon jevla bow
-
men hed lilla du måste faktiskt bestämma de innan så att vi kan ta hem grejjorna annars kommer de ju inte tillverkas o vi e faktiskt några som frotfarande vill ha vanliga.
-
ooh would be really nice to ride the wave, to be honest I am a little tired of my bow, as fantastic as it is, I hate not being able to cruise with it.
Are you still serious about that price ludde?? when I looked in DK and Norway they were waaaay more expensive.
Any chance people could post wether or not they would ride a c-kite, so that we can get them here and sell them later in the year if we need to.
I will take one and sell my custom if anyone is interested in buying it.
-
vad kommer priset ligga på ?
Om många vill ha blir det ”familjerabatt” då? 😉
-
svårt oxå tycker jag för ifall dom nu inte skulle tillverkas så vill man ju ha sina kites kvar.. vill ju inte sälja av ifall man inte vet att man kan få nya.. men ludde jag e intresserade kan dock inte lova att jag köper..
-
vafaen jonaish de handlar inte om nån familjerabatt det hadlar om den kommer tillverkas överhuvudtaget.
-
I dont think ludde needs to sell all of them, just enough to justify the order, dont be so gay 😛
Logga in för att svara.