• EH wave 07

Publicerad av luuddee på 1 februari, 2007 vid 09:07

Tänkte bara kolla om det finns något intresse i en EH wave 07 kommer endast att göras om vi kan sälja ett visst antal utomlands är det nästan ingen som vill ha vanlida C kites längre men ja vet att det finn intresse här och de flesta märken slutar att göra vanliga c kites men vi har en nyutvecklat eh wave kite som kan tillverkas om vi som sagt kan sälja ett visst antal. skillnaden mellan gamla och nya waven är mindre bomtryck snabbare, mer depower och samma härliga kraft.

fifi svarade 18 år, 2 månader sedan 16 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • johanw

Medlem
    1 februari, 2007 vid 09:16

ja vill ha!

• pepa

Medlem
    1 februari, 2007 vid 11:05

Jag har en sån elva. Helt ok.

• luuddee

Medlem
    1 februari, 2007 vid 11:15

hur många vill du ha johan???

• gogga

Medlem
    1 februari, 2007 vid 11:39

alltså jag har ju en kite… men skulle den gå sönder så vill man ju ha möjlighet att köpa en ny kite… inte någon jevla bow

• luuddee

Medlem
    1 februari, 2007 vid 12:32

men hed lilla du måste faktiskt bestämma de innan så att vi kan ta hem grejjorna annars kommer de ju inte tillverkas o vi e faktiskt några som frotfarande vill ha vanliga.

• skotten

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:29

ooh would be really nice to ride the wave, to be honest I am a little tired of my bow, as fantastic as it is, I hate not being able to cruise with it.

Are you still serious about that price ludde?? when I looked in DK and Norway they were waaaay more expensive.

Any chance people could post wether or not they would ride a c-kite, so that we can get them here and sell them later in the year if we need to.

I will take one and sell my custom if anyone is interested in buying it.

• johanw

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:41

@gogga 362991 wrote:

alltså jag har ju en kite… men skulle den gå sönder så vill man ju ha möjlighet att köpa en ny kite… inte någon jevla bow

tror nog jag får hålla med hed, ska nog köra sönder mina först ifall inte någon vill köpa dom innan..

• jonaish

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:48

vad kommer priset ligga på ?

Om många vill ha blir det ”familjerabatt” då? 😉

• skotten

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:50

muuuuuuuch cheaper than the vegas anyway hehehe

• johanw

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:51

svårt oxå tycker jag för ifall dom nu inte skulle tillverkas så vill man ju ha sina kites kvar.. vill ju inte sälja av ifall man inte vet att man kan få nya.. men ludde jag e intresserade kan dock inte lova att jag köper..

• luuddee

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:52

vafaen jonaish de handlar inte om nån familjerabatt det hadlar om den kommer tillverkas överhuvudtaget.

• skotten

Medlem
    1 februari, 2007 vid 13:54

I dont think ludde needs to sell all of them, just enough to justify the order, dont be so gay 😛

• budokai

Medlem
    1 februari, 2007 vid 14:07

@skotten 363012 wrote:

my bow, as fantastic as it is, I hate not being able to cruise with it.

Varför går nu inte det? Det lilla jag fattat är att bowkites inte rycker så häftigt men mer mjukt och kontrollerat, borde det inte vara prefekt?

• jonaish

Medlem
    1 februari, 2007 vid 14:07

@Luuddee 363028 wrote:

vafaen jonaish de handlar inte om nån familjerabatt det hadlar om den kommer tillverkas överhuvudtaget.

jaja..fel av mig!!

Jag är ute efter en C-kite runt 14-16 när jag har pengar till de

• johanw

Medlem
    1 februari, 2007 vid 14:09

mmmm c-kites de e najs

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.