Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ej relaterat men får ej missas!!!!!

• curry

Medlem
    1 juli, 2004 vid 22:25

eller hur! fyfan vad sorgligt det va.

• patrikol

Medlem
    1 juli, 2004 vid 22:41

Helt sanslös vilka Extrem killar minigolf och burfåglar kan man bli häftigare? wink.gif Skit kul film!

• pepa

Medlem
    2 juli, 2004 vid 04:56

Vadå? Med mina visiter i Habo och resten av Skåne tycker jag dokumentären ger en ganska rättvis bild av er därnere.

• lasse62

Medlem
    2 juli, 2004 vid 05:24

Helt underbar dockumentär!!!!!!
    Såg den igår kväll.
    Så kan man känna sej ”normal” ett tag till….
    / tongue.gif tongue.gif tongue.gif tongue.gif

• wipeout

Medlem
    2 juli, 2004 vid 07:04

Guldcitatet från igår: ”Ja, det är Kalle…. jag känner igen honom, han har ju två naturliga armar.”

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2004 vid 07:08

Hör nu på mig peps. Du har för det första antagligen snott ditt namn från peps persson, en skånsk musikikon. Och för det andra är du med i något som heter ”team zlatan”. Vilket lär komma från den skånepåg som förr spelade i MFF…. Äh skit samma, har ingen slutpoäng. satan… confused.gif
    Men DU heter väl egentligen som alla andra killar i Göteborg…. Glenn.

YYYYYiiiiiihaaaaa
    Redneck for life

• ozzcarr

Medlem
    2 juli, 2004 vid 07:08

Halv meter släpp, fyra centimeter studds. Rätt bra känsla faktiskt.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2004 vid 07:10

”Säljer han kvällsposten den killen?” …Då en liten man i permobil susar förbi

• anonym-anvandare

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:03

Lätt sorgligt, men de verkade ju nöjda med sitt stillsamma liv ändå. Är inte alla människor lika insnöade och sorgliga egentligen? Bara attributen som skiljer sig något.

• rambo_johnson

Medlem
    2 juli, 2004 vid 08:24

Svar till:

Vadå? Med mina visiter i Habo och resten av Skåne tycker jag dokumentären ger en ganska rättvis bild av er därnere.

[/ QUOTE ]

e d han kalle andreasson

• backe

Medlem
    3 juli, 2004 vid 12:33

Jag tror inte man har riktigt förstått om man tycker synd om de som är med eller tycker att filmen är elak.
    Tycker det är en skön film som fångar pulsen i skånsk småstad. Man skrattar ju med, inte åt.
    Länge leve!

• jpeter

Medlem
    5 juli, 2004 vid 13:59

”Lite får man tåla, för fan.” //Anders

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Ej relaterat men får ej missas!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.