Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ej relaterat men får ej missas!!!!!
-
Helt sanslös vilka Extrem killar minigolf och burfåglar kan man bli häftigare?
Skit kul film!
-
Vadå? Med mina visiter i Habo och resten av Skåne tycker jag dokumentären ger en ganska rättvis bild av er därnere.
-
Helt underbar dockumentär!!!!!!
Såg den igår kväll.
Så kan man känna sej ”normal” ett tag till….
/ -
Guldcitatet från igår: ”Ja, det är Kalle…. jag känner igen honom, han har ju två naturliga armar.”
-
Hör nu på mig peps. Du har för det första antagligen snott ditt namn från peps persson, en skånsk musikikon. Och för det andra är du med i något som heter ”team zlatan”. Vilket lär komma från den skånepåg som förr spelade i MFF…. Äh skit samma, har ingen slutpoäng. satan…
Men DU heter väl egentligen som alla andra killar i Göteborg…. Glenn.YYYYYiiiiiihaaaaa
Redneck for life -
Halv meter släpp, fyra centimeter studds. Rätt bra känsla faktiskt.
-
”Säljer han kvällsposten den killen?” …Då en liten man i permobil susar förbi
-
Lätt sorgligt, men de verkade ju nöjda med sitt stillsamma liv ändå. Är inte alla människor lika insnöade och sorgliga egentligen? Bara attributen som skiljer sig något.
-
Svar till:
Vadå? Med mina visiter i Habo och resten av Skåne tycker jag dokumentären ger en ganska rättvis bild av er därnere.
[/ QUOTE ]
e d han kalle andreasson
-
Jag tror inte man har riktigt förstått om man tycker synd om de som är med eller tycker att filmen är elak.
Tycker det är en skön film som fångar pulsen i skånsk småstad. Man skrattar ju med, inte åt.
Länge leve!
Logga in för att svara.