-
Ekologisk Lättvindsbrädmodul*
Efter en lång tids industrispionage hos världsledane brädtillverkare och omfattande forskning/utveckling av snattad information har jag äntligen kunnat provköra den första patenterade prototypen av min lättvindsbrädmodul.
Måste säga att de första testerna är överväldigande!
De flesta lättvindsbrädor har en konkav eller en konvex kant, jag har kombinerat det bästa av båda dessa modellerna och gjort en antiprogressiv rak(!) kant.
I tillläg har jag utrustat modulen med mina HI-Fi Hd pro Galley fenor, inspirerade av den dynamiskt fulländade stäven på en grekisk krigsgalär skär dom genom vattnet som om det vore varmt smör.
Rockern följer värdbrädans form men kan justeras både possitivt och negativt för att idealisera brädans egenskaper.
Endast små modifieringar återstår och beställningar accepteras, men Ifall indianerna har rätt så är det ju ingen ide att lansera något innan 2012, så den kommer att börja produseras och levereras första kvartalet 2013.
Framtidskompatibel ”eco-friendly” konstruktion, tillverkas till 99% av återvunnet material, går under arbetsnamnet ”The Penetrator”.
Logga in för att svara.