Senaste nytt Forums Övriga Off Topic El & Communikations-bekymmer ? ang. Cabarete

• mrmille

Medlem
    21 augusti, 2005 vid 17:41

Kolla med nån ambassad

• Kjellorix

Gäst
    22 augusti, 2005 vid 07:22

Nej. jag satsar på att det är bättre att köpa på Cabarete,
    gillar inte prata med myndigheter, och telefon kanske jag avstår, när pengarna ryker.

• luuddee

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 08:14

hmm kommer itne ihåg fall skyep var inställerat men det eju bara o fråga så inställerar domd et säkert. . men

• Kjellorix

Gäst
    22 augusti, 2005 vid 10:53

Men ja,
    om dom installerat skype då kan alla använda det och eventuellt luska ut så dom kan logga in som mej, och ringa upp min hundring som jag förskottbetalat.
    Men det är ingen stor sak småpengar jämfört med vad man vinner på saken.
    det är helt gratis att ringa alla som har skype, jag såg väldigt många skypeanvändare i Dominikanska.

från det ena till det andra , jag är i stan för att hämta flygbiljetten och försäkra mej om att jag får ta med kitebagen mm.
    Kul dom sa att surfutrustning surfbag går med gratis det får väga sammanlagt otroliga 64kg.
    British Airways och inte den allra billigaste klassen, men 8762kr helårsbiljett med allt inräknat är inte dyrt.

• luuddee

Medlem
    22 augusti, 2005 vid 18:28

där e problem med elen faksitk den dör lite då och då.. så en ups e behövligt om du ska ha massa grejjor inkopplat o itne vill slita påp dera batteri..

• anonym-anvandare

Medlem
    27 augusti, 2005 vid 14:31

jadu finns internet kafer. ström avbrott 5 gånger om dagen.finns telefonkiosker men dom suger

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic El & Communikations-bekymmer ? ang. Cabarete

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.