Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Resmål & Spots › El gouna, Egypten i November
-
El gouna, Egypten i November
Publicerad av pelle-surf på 10 september, 2012 vid 14:29Ska resa till El gouna vecka 47, undrar bara om någon annan ska dit då, och vill ha lite kite-sällskap.
mejan svarade 12 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag är ledig vecka 45 och funderar starkt på att åka dit.
-
Är det så att du eller någon annan ska dit vecka 47, så är det bara att höra av sig, det är ju kul om man har någon att köra ihop med.
-
Tyvärr kan jag inte få ledigt från jobbet vecka 47.. Jag har dock bokat El Gouna 1-10 November nu. Som det ser ut nu åker jag själv, så precis som du säger, om nån annan är där då är det bara att höra av sig! 🙂
-
Risk att du får sällskap i El Gouna av en riktig nybörjare!
Tog en kurs i somras men har pga jobbet inte kunnat köra något sedan dess och nu är det dags att kickstarta kitekarriären med en resa och ta en fortsättningskurs och El Gouna är ett av ställena jag kollar på, dock inget bokat än. -
Lindstrom. Kul att du börjat med kite, hör av dig om du bokar v 47.
Deaz. Har inte koll på biljett pris, det beror väl lite på hur du vill resa, men enbart flygstol går nog att hitta överkomligt. Då jag reser med familj, så fick vi boka hela paketet, med resa, skapligt hotell, och all inc vilket gick på ca 6000/ pers
-
Lance;698929 wrote:Jag kommer nog ner med. Men tar en restresa 🙂
Gott. hör av dig om/när du får tag i någon, och skriv när du ska dit.
-
pelle surf;698934 wrote:Gott. hör av dig om/när du får tag i någon, och skriv när du ska dit.
Jag gör desamma! vi hörs av när det närmar sig 🙂
-
Tjena,
Oroar ni er över protesterna osv i Egypten inför resan? Jag räknar med/hoppas att det lugnar ner sig tills November, men även om läget är oförändrat åker jag, tror inte det bör vara några problem i en turistort som hurghada/el gouna. Hur resonerar ni?
-
Jag och tjejen funderar på att dra dit i november. vilken storlek på kite ska man ta med sig?
Logga in för att svara.